Drømmen..... håber i vil stemme.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Lene76

Kære alle. Jeg har stemt på Kristina og Karsten, i håb om at de får opfyldt deres drøm, om at Karsten kan komme til USA og forhåbentlig blive behandlet. Jeg opfordrer jer til at bruge 1 min af jeres tid og gøre det samme. Læs deres rørende historie, ... ......og vær med til, forhåbenligt at gøre en forskel. Drømmen hedder: Jeg ønsker at min kæreste kan holde om sin nyfødte søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Lene76

24. oktober 2009

prettybutterfly

Lene76 skriver:

Kære alle. Jeg har stemt på Kristina og Karsten, i håb om at de får opfyldt deres drøm, om at Karsten kan komme til USA og forhåbentlig blive behandlet. Jeg opfordrer jer til at bruge 1 min af jeres tid og gøre det samme. Læs deres rørende historie, ... ......og vær med til, forhåbenligt at gøre en forskel. Drømmen hedder: Jeg ønsker at min kæreste kan holde om sin nyfødte søn.

Jeg har nu oprettet en bruger derinde og har også fundet den drøm du snakker om, men hvordan stemmer man helt nøjagtigt??

Anmeld

24. oktober 2009

karina1980

sorry har allerede stemt for at min forældre skulle ud at rejse efter at have opdraget os børn i 19 år(min stedfar kom ind til 4 børn) og de har måtte rigtig meget igennem for at opdrage os, bl.a 2 ektrem teenager og en søn som til dags dato stadig ikke har fået en diagnose,

Anmeld

24. oktober 2009

Bare mig..

Det var dog en rigtig rørende historie.
Jeg har lagt min stemme der. Og håber inderligt, at de vil kunne få opfyldt deres drøm om at blive en "rigtig" familie, med endnu mere lykke til.

Anmeld

26. oktober 2009

prettybutterfly

Har man stemt når man har "anbefalet" en drøm??

Anmeld

26. oktober 2009

trine1989

jeg har også andbefalet drømmen hvor er det forfærdeligt...

og det kan ske for os alle  bare de får deres drøm opfulgt har andbefalet den til alle mine venner på facebook så håber de får nok stemmer.

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.