Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God eftermiddag
Er der nogle af Jer der kender til sanseintegration? Gerne på et fagligt plan og indenfor specialområdet?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God eftermiddag Er der nogle af Jer der kender til sanseintegration? Gerne på et fagligt plan og indenfor specialområdet?
Lidt ... min søn fik lavet en sensory profile
Tjullehej skriver: Lidt ... min søn fik lavet en sensory profile
Tak for dit svar
Må jeg spørge på hvilken baggrund han fik den lavet?
Følg @sanseuniverset på IG. Hun arbejder med det, er helt nede på jorden og ganske fantastisk. Det er altså ikke mig, så ingen reklame, kun anbefaling
Momselomse skriver: Tak for dit svar Må jeg spørge på hvilken baggrund han fik den lavet?
Han har svært ved alt for mange mennesker og kan lukke sig indeni sig selv, hvis der er for meget larm eller sanseindtryk.
Jeg har meget erfaring med sanseintegration..
Både privat ( min søn har fået lavet sensorisk profil) og fagligt i arbejdet som pædagog
FrkGranger skriver: Jeg har meget erfaring med sanseintegration.. Både privat ( min søn har fået lavet sensorisk profil) og fagligt i arbejdet som pædagog
Hej
Er du pædagog inden for specialområdet?
Jeg er pædagog og har arbejdet indenfor specialområdet med udviklingshæmmede og senhjerneskade i mange år.. hvis jeg kan bidrage med noget, giver du blot lyd.
Tip! skriver: Jeg er pædagog og har arbejdet indenfor specialområdet med udviklingshæmmede og senhjerneskade i mange år.. hvis jeg kan bidrage med noget, giver du blot lyd.
Jeg vil meget gerne høre lidt mere om din viden indenfor sanser og udviklingshæmmede. Jeg skriver en privatbesked til dig én af dageneTak
hekran skriver: Følg @sanseuniverset på IG. Hun arbejder med det, er helt nede på jorden og ganske fantastisk. Det er altså ikke mig, så ingen reklame, kun anbefaling
Jeg følger hende nuMen er det ikke primært børn? Nu har jeg ikke lige helt studeret hende så nøje så måske jeg tager fejl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128