At gøre noget ud af sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2020

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Det er helt fint at gøre noget ud ad sig selv. Mennder er sku ingen der er tjent med at blive sendt tilbage til toalettet for at rette hår, når man står sexet i fransk lingeri/ body.  Virkeligt en yderlighed ingen er tjent med 

Jeg svare på trådstarters spørgsmål omkring hvad de forskellige gør i deres forhold 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2020

Ano18

Jeg svarede ikke på hvad jeg gjorde i mit forhold fordi jeg tænkte det var irrelevant. Uanset hvad TS gør er det jo Nærmest ikke godt nok og hendes mands attitude og nedbrydelse af hende gør, at om hun så virkelig skulle gøre noget ud af sig selv / ændre sin måse at være på, så er han bare stadig virkelig usympatisk og ikke sød overfor hende. Hans væremåde fortjener hende ikke.

og det er ikke fordi forrige dig der skriver indlægget om at du gør noget ud af dig selv, ikke skal have lov Til det. Jeg tror bare min pointe er at det er vi nok en del der gør / ikke gør, men at det blev så ligegyldigt for mit vedkommende at skrive om det, når man så helheden i TS indlæg.
Og jeg vil ellers give dig ret i at jeg personligt godt kunne gøre lidt mere ud af mig selv nogle gange. Både for min mands skyld (Han er dog altid på og sød), men også min egen. Jeg kan sagtens, men det kan godt gå lidt for meget op i børn nogle gange også fordi hans lyst er større end min. Og jeg tror det vil hjælpe også mig selv m at få det bedre over.. jeg bliver ældre ! Og han ældes mere m ynde end mig. Men det er en anden snak Mænd de bliver sgu bare tit pænere m alderen ish 

Anmeld Citér

22. juni 2020

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Kære kvinder!

Hvor meget gør I ud af jer selv for at tilfredsstille jeres mænd og så det gavner jeres forhold i sidste ende?? 

Med arbejde og børn kan det være svært at priotere at gøre noget ud af sig selv. 

Kan jeres mænd “acceptere” at I ikke hver dag ser lige godt ud?? At I ikke shiner jer så meget op til hverdag?? Kan de få lyst til jer hvis/når I ikke ser lige godt ud hver dag?? 

Jeg mangler komplimenter fra kæresten, men han vil ikke give mig komplimenter hvis han ikke syntes jeg ser godt ud eller har gjort noget ud af mig selv. Så er jeg selv skyld i at jeg ikke får komplimenter af ham mener han. 

Der er problemer med: 

• Mit hår

•Mine negle 

• Mit tøj

• At jeg ikke tager selvbruner på

Og generelt hele mit udseende faktisk. 
Han siger at han har svært ved at få lyst til mig hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv. At det er min egen skyld hvis han ikke vil mig. 

Jeg har prøvet at forklare ham, at med børn og arbejde osv så er det svært at priotere. Men han mener ikke at der er nogen undskyldning. At hvis jeg så godt ud, så ville vores forhold blive meget bedre. 

Javist jeg kan se rigtig godt ud når jeg endelig gør noget ud af mig selv, men må indrømme at det ikke er noget jeg går så højt op i til hverdag. 
Hvis jeg ikke kan indfri det så er jeg nok ikke den rette for ham siger han. Han vil tænde på mig, have lyst til mig hver dag, og som det er lige nu kan han ikke det. 

Hvad er jeres råd her?? Jeg kan virkelig ikke forklare ham det fra min side af, da han jo mener at der ingen undskyldning er for ikke at gøre noget ud af sig selv. 

Jeg kan mange gange inden sex gå ud på badeværelset og f eks skulle rette på mit hår fordi han ikke syntes jeg har gjort noget ud af det, eller ikke syntes det sidder godt. Så bliver han enormt skuffet og mener at jeg ikke tænker nok over vores forhold. Jeg mener selv jeg ser pæn ud, så det er svært at rette på noget som jeg ikke syntes skal rettes på. Men så får jeg bare at vide at jeg ikke tænker nok over det. Jeg kan komme ind i den flottest bodystocking og må vende om igen fordi han ikke er tilfreds med mit hår. Så kan han ikke have sex med mig hvis jeg ikke ser godt ud. 
Jeg gør alt for at tilfredsstillle ham, men til sidst så giver jeg op og går i seng istedet for, men så bliver han også sur og mener jeg har svigtet. 

Han giver også komplimenter når han syntes jeg ser godt ud, men det sker bare sjældent. 
Ville sådan ønske, at han kunne elske mig for den jeg er og ser ud på!! At jeg kunne ligne lort og han stadig ville syntes jeg er smuk, men det kommer aldrig til at ske. 

Det lyder næsten som om han har en form for fettish og et alvorligt problem med indlevelse, medfølelse og kærlighed for dig, hans partner og mor til hans børn.

Men hvis det var sådan du var, altid “perfekt” inden børn, så bliver det jo lidt svært at få forventningerne til at afstemme virkeligheden? Er grundlaget for jeres forhold bygget op om udseende, træning, makeup? Er han selv en der gør meget ud af sig selv? Gir du ham komplimenter og elsker ham uanset morgenhår og dårlig ånde?

Du har givet ham lov til at styre dit liv og dit værd som partner og kvinde. Jeg forstår slet ikke at du lader ham gøre det og jeg forstår slet heller ikke, at du har lyst til sex med ham? Jeg ville da fuldstændigt miste gejsten, hvis min mand gjorde som din.

Anmeld Citér

22. juni 2020

Abracadabra

mor til 2 skønne piger . skriver:

Jeg svare på trådstarters spørgsmål omkring hvad de forskellige gør i deres forhold 

Og samtidig nævner du, at mange kvinder ‘glemmer sig selv’ og glemmer at gøre sig lækre (og du antyder, at kvindernes manglende lækkerier er årsagen til skilsmisser). 

Samlet set virker dit indlæg som en lille smule victimblaming. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.