Altså nu blev jeg færdiguddanet for 15 år siden, så oplever at der er sket mange ændringer, siden jeg blev færdig.
Men vi var de første bachelorer der blev uddannet, under den nye udd, og ka huske det føltes som et rent experiment... Vi var 90 på overgangen, og ud af alle os, var vi godt 30 fra mit hold, der blev færdig, sååååå. Der var mange der på revelidering, som "bare" faldt fra, en masse som dumpende praktikerne eller ik bestod deres examner. Dengang oplevede jeg ik skole delen som nem, hvis ik man er boglig, 8g der var høje forventninger fra praktikstederne.
Der var masser af læsestof, gruppearbejde og bedst af alt praktikerne.
Jeghar arbejdet indenfor specialområdet, siden jeg blev færdig og jeg elsker mit arbejde. Jeg arbejder lige dele morgen og aftenvagter, hver anden weekend og forskellige helligdage.
Har arbejdet med både handicappet børn, hjemme vejleder og pt har jeg været 5 år på et bo tilbud for voksne autister.
Syntes det er fedt, med alle de forskellige arbejdsområder.
Det gir rigtig meget fritid på andre måder, end feks børnehave osv.
Jeg syntes de nyuddannet jeg møder nu, har dog et meget højre fagligt indhold, end vi nogensinde havde, da jeg blev færdig. De er sindssyg dygtige, og det er så fedt. Vh Stine
Anmeld
Citér