fornærmet?? min opfattelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

nanaz

så har valdemar været i dagpleje i en uge nu og han klarer det bare så super flot. han har dog grædt de sidste to dage når jeg sku gå om morgene så det var lidt hårdt men det gik vist hurtigt over. han er så blevet putte nu da han har haft svært ved af falde i søvn tidligere så han var godt træt. men nu det weekend og kender i så det med man bare gerne ville hygge med dem og så han selvf så træt?? hehe.. en ting til, vi har næsten lige været til en 7 års fødselsdag hvor vi var ca 10 mennesker og det var min kærestes familie, valdemar har set dem alle mange gange og blevet passet ved hans farmor og farfar.. men den dag gik det åbenbart for hurtigt med at farmor ville tage ham og han blev ked af det.. og kunne se på hende a hun blev lidt "fornærmet" over det, ( eller ked a det) men hvad ska man gøre?? det jo ham der vælger hvad han vil.. er der noget man kan sige el gøre så man ikk får den følelse af at hun bliver så ked af det??.. var hvert fald min opfattelse.. knuuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

oo

nej, jeg tror ikke du kan gøre så meget, det stikker jo i hjertet at blive afvist - det har jeg selv prøvet med min niece Carla, der vågnede og var i et bundråddent humør, og moster som ALTID virker, fik et stort NEJ og en hånd der viftede mig væk. overhovedet ikke sjovt. min søster plejer dog at sige "det er altså ikke dig, det er bare fordi hun lige er vågnet/er sur/ blev forskrækket", så det kan du jo også bare gøre

Anmeld

23. oktober 2009

AstridM

Vi har oplevet det rigtig meget med familie som bliver direkte fornærmede og det er deres hovedpine for de skal selv blive gode igen.

det kan være svært at blive afvist, men det er bare et barn og så må man tænke som en voksen, at det går nok og er ikke verdens ende.

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Tror ikke du kan gøre noget, det forsvinder med det samme igen han smiler til hende

Men tror det er helt normalt at reagere sådan, for hun har garenteret glædet sig meget til at skulle passe ham og så vil han ikke med hende, må stikke lidt i hjertet. Tror bare du skal lade som ingenting og se det som positivt at hun holder så meget af ham at det stikker lidt i hende at han ikke vil med hende.

Anmeld

23. oktober 2009

nanaz

tusind tak for svarene.. tror bare jeg vil være "ligegald" og så lad ham sige til når han er klar.. ja der er desværre nogle gange de er lidt for hurtige på aftrækkeren og så kan jeg egentlig også godt forstå sådan et bette barn bliver lidt "forskrækket".. men ja der gik 10 min så var han mere tryg.. og siger også nogle gange det fordi han er træt, i har nok ret i man ikk rigtig kan sige andet .. men har det som om de nogle gange tror de ved bedre end jeg gør.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.