Dating livet.. på ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2020

Anonym trådstarter

For nogle mdr siden mødte jeg den her fyr til en fest, og han gjorde virkelig indtryk på mig. 

Forleden tog jeg mig sammen og fik sendt ham en besked, et par aftner efter så vi hinanden og hyggede  (vi er begge singler)

Vi har skrevet 5 beskeder sammen efterfølgende, han tjekker mine stories på fb.. Jeg kan virkelig mærke at jeg er betaget af den søde mand, men min fornuft siger mig også at det nok blot er en “booty Call” relation vi er ude i.. 

Jeg trænger nok bare til et wake up Call, for jeg har helt glemt hvordan “normerne” er for det, skriver man om løst og fast, eller kan jeg være heldig - at det kan blive til mere, i så fald, hvordan pokker gør jeg lige det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

For nogle mdr siden mødte jeg den her fyr til en fest, og han gjorde virkelig indtryk på mig. 

Forleden tog jeg mig sammen og fik sendt ham en besked, et par aftner efter så vi hinanden og hyggede  (vi er begge singler)

Vi har skrevet 5 beskeder sammen efterfølgende, han tjekker mine stories på fb.. Jeg kan virkelig mærke at jeg er betaget af den søde mand, men min fornuft siger mig også at det nok blot er en “booty Call” relation vi er ude i.. 

Jeg trænger nok bare til et wake up Call, for jeg har helt glemt hvordan “normerne” er for det, skriver man om løst og fast, eller kan jeg være heldig - at det kan blive til mere, i så fald, hvordan pokker gør jeg lige det? 

Først sikre dig hvad han vil. Booty call eller forhold. Hvad du vil. Hvis det er Booty calls, så hygger i. Hvis det er forhold, så tag det stille og roligt. Lær hinanden at kende

Anmeld Citér

17. juni 2020

Mommytime

Jeg blev single efter 11 år i et forhold og har tre børn. Mødte så en dejlig mand hvilket var meningen bare skulle være bootey Call eller uforpligtende hygge. Vi havde så god kemi og var begge betagende ad hinanden. Der gik en måned med hygge og meget mere, så havde vi begge stærke følelser for hinanden. Nu har vi været kærester i snart 1 år  Så man kan se det an men som regel ender man ofte med følelser med tiden  

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Jeg hat ikke datet i en del år da jeg er gift. 
tag det stille og roligt,  hvis du ønsker det skal være mere end et booty call. Måske lave nogle ting uden for jeres hjem så det hele ikke bliver sex osv. cafe, bif, gåtur i skoven. Få talt sammen

Hvis det er sex du leder efter så kan du jo bare “klø på”.

Personligt ville jeg synes det var hyggeligt at skrive sammen (små beskeder) og ringe sammen de dage hvor I ikke se om løst og fast

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Hvad skriver I om når I skriver og hvem har skrevet først?? Når jeg dater så har vi altid skrevet en del sammen eller ringet sammen - altså når det har været nogen der var interesset. Så hvis de har interesse så synes jeg altid de plejer og være gode til at skrive. 
Er selv blevet single igen og puha det med at skal date og møde en ny - alt er bare så usikkert i starten når man ikke ved hvad den anden vil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.