Placering af pool

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
5 svar
2 synes godt om
16. juni 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Det gode vejr har fået os til at overveje at købe en af de store pools til vores unger, men jeg tænker, at sådan en stor pool med 2000 l tømmer og fylder man vel ikke så tit, som man gør med de små.

På hvilket underlag har I jeres pools placeret? Jeg tænker, at sætter vi den på græsplænen, så ødelægger det jo plænen, hvis den står der i flere uger i træk, men er det ikke for hårdt for poolen og ungernes fødder at placere den på fliser?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2020

2018mor

Janey skriver:

Det gode vejr har fået os til at overveje at købe en af de store pools til vores unger, men jeg tænker, at sådan en stor pool med 2000 l tømmer og fylder man vel ikke så tit, som man gør med de små.

På hvilket underlag har I jeres pools placeret? Jeg tænker, at sætter vi den på græsplænen, så ødelægger det jo plænen, hvis den står der i flere uger i træk, men er det ikke for hårdt for poolen og ungernes fødder at placere den på fliser?

Oh jo - det smadrer plænen totalt. Hvis du har mulighed for at sætte den på fliser, vil jeg klar anbefale det. Fej godt, så der ikke ligger sand/småsten under og så evt et (vat)tæppe under? Det har vi selv tænkt os at gøre med vores (godt nok lille) børnebassin, som dog kommer til at stå på en træterrasse 

Anmeld Citér

16. juni 2020

Sandratoft

Janey skriver:

Vi har placeret vores 2000 liters Badebassin på terrassen. Der er trægulv, og der har ingen problemer været. 

Nu spørger du godtnok ikke ind til det, men vil lige høre om i har købt produkter til jeres poolvand? Bare så i slipper for at skifte vandet hele tiden 

Anmeld Citér

16. juni 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Sandratoft skriver:

Vi har placeret vores 2000 liters Badebassin på terrassen. Der er trægulv, og der har ingen problemer været. 

Nu spørger du godtnok ikke ind til det, men vil lige høre om i har købt produkter til jeres poolvand? Bare så i slipper for at skifte vandet hele tiden 

Vi har slet ikke købt hverken pool eller tilbehør endnu, da jeg ikke kunne finde ud af, hvor vi skulle stille den. Vi har desværre ikke en træterrasse for så ville jeg stille den der.

Anmeld Citér

16. juni 2020

AnoMor

Janey skriver:

Græsset visner under fordi det ikke får sol og luft. Men så snart den er fjernet så vil græsset komme igen efter lidt tid. Jeg ville hellere sætte den på græs end på fliser. Specielt hvis ungerne skal hoppe rundt i det  

men beslutter i der for at sætte på fliser alligevel. Så ville jeg lægge nogle flytte tæpper under evt. 

Anmeld Citér

16. juni 2020

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

For alt i verden placer den i vatter  eller så tæt på vatter som muligt. 

Vi har haft vores på 6.000l stående på græs og på fliser og det virker begge dele.

Men anbefaler klart græs, på fliserne er det svært at gøre området under helt fri for sten og den slags, så skal der i hvert fald et underlag mellem  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.