Mælk i brysterne efter 10 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg ammede min søn for 10 år siden og har stadig mælk i brysterne den dag idag. Det er ikke noget som før har bekymret mig, men nu hvor vi forsøger at blive gravide igen og det stadig ikke er lykkedes efter 1 år tænker jeg om det kan skyldes jeg stadig har mælk i brysterne? 

Altså det er ikke så det kommer ud af sig selv, men kun hvis jeg eksempelvis har fået mast mit bryst eller selv prøver at trykke det ud. Tænker om det kan være hormonelle ubalancer  Jeg får min menstruation hver måned og også ægløsning men kan det alligevel påvirke mon? 

Andre som mig der stadig har mælk i brysterne efter lang tid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2020

Anonym

Jeg er (desværre) sådan en der ikke lykkes med at amme sine børn. Men på trods af mega lille produktion, kunne jeg begge gange stadig presse mælk ud et års tid efter. 

Jeg tror personligt ikke at det er et tegn på hormonel ubalance - hvis du mistænker dét, vil jeg anbefale dig at tracke din menstruation og dit sexliv eksempelvis med appen clue. Den kan jo ikke vide hvornår du har ægløsning, men vil alligevel sige; udfra Clue fandt jeg selv frem til min terminsdato - og min datter blev født på den, og ikke på scanningsterminen. Ha ha, den holder nok ikke i retten.

Kender du nogen der har fået en baby? Min mor begyndte at lægge mælk ned en af gangene hun blev bedstemor.

Hvis i har prøvet i et år, har i vel ret til at blive udredt hos lægen? 

Kvinder bliver tit gravide selvom de stadig ammer deres børn. Ellers ville tandemamning ikke være en ting 

Anmeld Citér

20. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ammede min søn for 10 år siden og har stadig mælk i brysterne den dag idag. Det er ikke noget som før har bekymret mig, men nu hvor vi forsøger at blive gravide igen og det stadig ikke er lykkedes efter 1 år tænker jeg om det kan skyldes jeg stadig har mælk i brysterne? 

Altså det er ikke så det kommer ud af sig selv, men kun hvis jeg eksempelvis har fået mast mit bryst eller selv prøver at trykke det ud. Tænker om det kan være hormonelle ubalancer  Jeg får min menstruation hver måned og også ægløsning men kan det alligevel påvirke mon? 

Andre som mig der stadig har mælk i brysterne efter lang tid? 

Det er 8 år siden jeg ammede, og jeg kan også stadig, det er normalt. Lad være med at overtænke.

Anmeld Citér

22. juni 2020

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar

Så er jeg mere rolig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.