Theme songs fra jeres yndlingsserier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

FrkT

Beck skriver:

Mine er de samme som dine, paanaer nr 3, der er min den fra Friends..

Men eeeeeelskeeeeer 7th heaven, har de foerste 7 saesoner paa dvd...

Hehe, skægt nok.

Første 7 sæsoner? SNYYYYYD, mig vil også have

Har kun 1. sæson, men skal da klart have de andre - det er bare lige det med at få råd.

Friends.. hmm, jeg er anti-Friends-elsker (må jo så hedde Friends-hader).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Becks

FrkT skriver:

Hehe, skægt nok.

Første 7 sæsoner? SNYYYYYD, mig vil også have

Har kun 1. sæson, men skal da klart have de andre - det er bare lige det med at få råd.

Friends.. hmm, jeg er anti-Friends-elsker (må jo så hedde Friends-hader).

Jeg koeber dem i USA naar jeg er derovre, eller min mor tager med hjem, naar hun er paa visit i DK...

Anmeld

23. oktober 2009

Miamaja

FrkT skriver:

Århhh ja, den glemte jeg fuldstændig at få med. Den ELSKER jeg også. Kan praktisk talt hver eneste replik i den. Jeg var SÅ forelsket i Gilbert (Jonathan Crombie) da jeg var yngre og igennem mange år. Og jeg var altid sur på Anne i første halvdel af serien, fordi hun ikke kunne indse hvor fantastisk han var! Og hvor vild han var med hende. Ihhh hvor ville jeg gerne være hende! At jeg dog kunne glemme at få den med, tsk tsk!

jeg var  osse forelsket i gilbert og er det da stadig paa min indre lille pige maade

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Miamaja skriver:

jeg var  osse forelsket i gilbert og er det da stadig paa min indre lille pige maade

Hehe, me too. Men oplev ham lige i den serie, og prøv så at argumenter for at han ikke er den perfekte mand = UMULIGT!

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Beck skriver:

Jeg koeber dem i USA naar jeg er derovre, eller min mor tager med hjem, naar hun er paa visit i DK...

Ihhh hvor fedt.

Hvad plejer du at give for dem så?

Anmeld

23. oktober 2009

Pia

Jeg er blevet helt bidt af one tree hill....

Desværre har jeg ikke set alle afsnit endnu.. Men overvejer og købe dem alle på dvd..

http://www.youtube.com/watch?v=_S1rpj-LJkQ&NR=1

Pia..

Anmeld

23. oktober 2009

oo

Miamaja skriver:

jamen jeg tror det er hamrende sundt at have været forelsket i Gilbert - og især hvis den lille pige indeni een stadig er det! Det betyder jo, at man kan genkende en god mand når man ser en - og så er det sådan en man selv går ud og hapser sig

Anmeld

23. oktober 2009

Miamaja

Tjuhl skriver:

jamen jeg tror det er hamrende sundt at have været forelsket i Gilbert - og især hvis den lille pige indeni een stadig er det! Det betyder jo, at man kan genkende en god mand når man ser en - og så er det sådan en man selv går ud og hapser sig

Jaa, du har da heelt ret. jeg synes jeg har vaeret heldig

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Miamaja skriver:

Jaa, du har da heelt ret. jeg synes jeg har vaeret heldig

Me three

Anmeld

24. oktober 2009

Becks

FrkT skriver:

Ihhh hvor fedt.

Hvad plejer du at give for dem så?

Et sted mellem 80 og 150 danske kr. De er ret billige derovre med cd'er og dvd'er..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.