Hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at det ikke er meget hormon der bliver udskilt via spiralen. Jeg har nu haft den i snart 2 år og jeg har så mange humør svingninger, er nærtagende og græder nemt og så har jeg taget på og kan bare ikke tabe mig. Er der andre der har det sådan og har valgt at få den fjernet? Hjalp det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2020

fehår

Jeg ved godt at det ikke er meget hormon der bliver udskilt via spiralen. Jeg har nu haft den i snart 2 år og jeg har så mange humør svingninger, er nærtagende og græder nemt og så har jeg taget på og kan bare ikke tabe mig. Er der andre der har det sådan og har valgt at få den fjernet? Hjalp det? 

Jeg havde kun min i cirka 7 måneder, men jeg  hadede den inderligt. Jeg fik migræneanfald og fik den ud. Da den kom ud, blev følgende ting bedre: færre humørsvingninger, færre grædeture, øget sexlyst, ingen uren hud, gik fra 2 migræneanfald om ugen til maks. 1 om måneden.

Min læge sagde, at det ikke var første gang, hun havde oplevede så store problemer med hormonspiral. Du er ikke alene!

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym

Jeg står i helt samme situation. 

Jeg har haft min hormonspiral i et år, og jeg er kommet til et punkt hvor jeg slet ikke kan kende mig selv. Jeg er usikker på mig selv, tvivlende, trist og kort-luntet. Jeg plejer at være stik modsat.
Jeg har hovedpine dagligt. 
Jeg har da overvejet om det kunne være pga. spiralen, men har skudt det hen med at det måske bare er en lidt hård periode jeg er inde i...

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym

Jeg havde det på samme måde. Og blev også gravid på den 3 gange. 
Men lægerne sagde, ej giv den lige en chance.. til sidst gav de op. 

Nu er jeg på mini-piller. Og har ikke samme problemer! 
Troede det ville være værre. Men det er meget bedre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.