er det virkelig så mærkeligt/forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi havde tøseaften i weekenden, og kom på et tidspunkt ind på kærligheden, eller manglen på samme 

Min ene veninde fortalte så at hun har følelser for en af sine medstuderende, og det virker til at han også godt kan lide hende. Til at starte med var vi alle enige om at hun da endelig skal se hvor det kan føre hen, men da vi fandt ud af  hvem han var delte vandene sig. Han er nemlig lillebror til hendes fætters kæreste (som er som en storebror for hende). Et par af de andre mente at det kunne man ikke, at det ville være mærkeligt til familiearrangementer og at evt. børn ikke ville kunne finde ud af hvad de var til hinanden. Jeg kan dog ikke se noget galt i det, men er det bare mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2020

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg gaflede min søsters mands fætter, som de var meget tætte på.

Man er sin egen lykkes smed og tænk hvis de kunne gøre hinanden lykkelige? 

Vi er forøvrigt gift og har børn den dag i dag. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym

Ms.Momo skriver:

Vi havde tøseaften i weekenden, og kom på et tidspunkt ind på kærligheden, eller manglen på samme 

Min ene veninde fortalte så at hun har følelser for en af sine medstuderende, og det virker til at han også godt kan lide hende. Til at starte med var vi alle enige om at hun da endelig skal se hvor det kan føre hen, men da vi fandt ud af  hvem han var delte vandene sig. Han er nemlig lillebror til hendes fætters kæreste (som er som en storebror for hende). Et par af de andre mente at det kunne man ikke, at det ville være mærkeligt til familiearrangementer og at evt. børn ikke ville kunne finde ud af hvad de var til hinanden. Jeg kan dog ikke se noget galt i det, men er det bare mig?

Normalt ville jeg sige ja. Men eftersom jeg står i situationen med min brors bedste ven (ja det er mig med det opslaget omhandlende det). Så kan jeg kun sige nej nu. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Soonmom

Det kan jeg ikke se noget galt i, så længe de ikke er i familie

Anmeld Citér

15. juni 2020

Tip!

Kærlighedens veje er uransagelige.. og kender ikke til begreber som fætters lillebror eller andet. 

Nyd livet, inviter kærligheden ind og lad den gro. 

Man kan ikke spare på kærligheden.. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det kan jeg ikke se noget galt i. Familiemæssigt er det ret langt ude i min verden.  

Den eneste gang jeg har oplevet noget der var over min grænse i den retning - var da min venindes far, blev kæreste med hendes stedsøster (altså morens nye mands datter). Eller da et sæt jævnaldrende papsøskende blev kærester.  I de tilfælde skete der ligesom en skævvridning i familien pga det. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

AnoMor

Mor11 skriver:

Det kan jeg ikke se noget galt i. Familiemæssigt er det ret langt ude i min verden.  

Den eneste gang jeg har oplevet noget der var over min grænse i den retning - var da min venindes far, blev kæreste med hendes stedsøster (altså morens nye mands datter). Eller da et sæt jævnaldrende papsøskende blev kærester.  I de tilfælde skete der ligesom en skævvridning i familien pga det. 

Har prøvet at min mor blev kærester med min (daværende) kærestes far. Så i teorien har jeg også været kærester med min papbror. 
Blander mig sjældent i min mors forhold. Vigtigst for mig er at hun er lykkelig. Meeeen det var over min og kærestens grænse. Forholdet mellem vores forældre holdt heldigvis kun et par måneder. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hvad skulle der være galt i det? De er jo overhovedet ikke på nogen måde i familie med hinanden.. Det er jo bare to mennesker, der har nogle andre mennesker tilfælles 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMor skriver:

Har prøvet at min mor blev kærester med min (daværende) kærestes far. Så i teorien har jeg også været kærester med min papbror. 
Blander mig sjældent i min mors forhold. Vigtigst for mig er at hun er lykkelig. Meeeen det var over min og kærestens grænse. Forholdet mellem vores forældre holdt heldigvis kun et par måneder. 

Her var forældrene sammen først og børnene teenagere i 15 års alderen. Det blev mærkeligt og især efter at teenagerne slog op under vildt drama - som sådan nogen nu kan  det er aldrig blevet det samme igen. Forældrene er stadig sammen.

Anmeld Citér

15. juni 2020

AnoMor

Mor11 skriver:

Her var forældrene sammen først og børnene teenagere i 15 års alderen. Det blev mærkeligt og især efter at teenagerne slog op under vildt drama - som sådan nogen nu kan  det er aldrig blevet det samme igen. Forældrene er stadig sammen.

Nej det er klart. Det må påvirke rigtig meget. Specielt i den alder. Må da håbe at det bliver bedre når de bliver mere voksne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.