Faxe kalkbrud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2020

LSS

Kan nogen hjælpe, jeg synes jeg bliver mere forvirret end hvad godt er ved at søge på nettet. 
skal man have billet? Eller hvordan fungere det?  Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2020

God-mor

LSS skriver:

Kan nogen hjælpe, jeg synes jeg bliver mere forvirret end hvad godt er ved at søge på nettet. 
skal man have billet? Eller hvordan fungere det?  Tak på forhånd 

Man skal ikke have billet, man kan bare gå derned. Det er ganske gratis og enormt smukt. 

Anmeld Citér

12. juni 2020

LSS

God-mor skriver:

Man skal ikke have billet, man kan bare gå derned. Det er ganske gratis og enormt smukt. 

Det ser sindssygt smukt ud. Vi bor i Jylland og er ved at planlægge en tur derover. Jeg fandt dog noget hvor der stod noget om priser og åbningstider  men er i tvivl om jeg kigger det forkerte sted. 

Anmeld Citér

12. juni 2020

God-mor

LSS skriver:

Det ser sindssygt smukt ud. Vi bor i Jylland og er ved at planlægge en tur derover. Jeg fandt dog noget hvor der stod noget om priser og åbningstider  men er i tvivl om jeg kigger det forkerte sted. 

Det er geo museet, som har åbningstider, og hvor man skal købe billet til (beskedent beløb). Jeg har været nabo til kalkbruddet i mange år. Det er helt gratis at gå derned, og det er en tur værd. Der er hammer smukt og skønne stier at gå. 

Anmeld Citér

12. juni 2020

Sanneh

Det koster ingenting

Anmeld Citér

13. juni 2020

LSS

God-mor skriver:

Det er geo museet, som har åbningstider, og hvor man skal købe billet til (beskedent beløb). Jeg har været nabo til kalkbruddet i mange år. Det er helt gratis at gå derned, og det er en tur værd. Der er hammer smukt og skønne stier at gå. 

Og der er ingen åbningstider i kalkbrudet eller?  Jeg glæder mig helt enormt til at komme derover - på billeder ser der jo vanvittigt flot ud. 

Anmeld Citér

14. juni 2020

God-mor

LSS skriver:

Og der er ingen åbningstider i kalkbrudet eller?  Jeg glæder mig helt enormt til at komme derover - på billeder ser der jo vanvittigt flot ud. 

Nej ingen åbningstider  Det er frit at gå derned. Rigtig god tur! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.