Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad betaler i i husleje som enlig med 1 barn?
Samt hvad får i i boligstøtte.
Boligen er 80 kvm så den holder sig under grænsen, huslejen er Ca 6500-7000 så den ligger vidst en smule overgrænsen
Men hvad får i i støtte
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad betaler i i husleje som enlig med 1 barn? Samt hvad får i i boligstøtte. Boligen er 80 kvm så den holder sig under grænsen, huslejen er Ca 6500-7000 så den ligger vidst en smule overgrænsen Men hvad får i i støtte
Du kan inde på borger.dk lave en udregning der viser ca. hvad du vil få
Boligstøtte bliver jo udregnet efter din indkomst, så vores svar herinde kan du ikke rigtig bruge til så meget.
Mamman skriver: Du kan inde på borger.dk lave en udregning der viser ca. hvad du vil få
Præcis, jeg havde smidt et direkte link ind, men af en eller anden grund er den besked ikke kommet på
Jeg betaler 14800 inkl vand og varme. Får ca 2300 i boligsikring. Lejligheden er 94
Det er fu@&%÷$ sindssygt. Vi byggede hus for 20 år siden, vi betaler lige omkring 5000kr og har over dobbelt så meget plads.
68 m2, 6600 i husleje og boligstøtte 600 kr.
enlig mor til 1
Enlig med to børn. 84 kvm, 4700 i husleje plus forbrug på ca 1500 pr md, 2400 i boligstøtte (er på elevløn derfor får jeg så meget i støtte). Bor desuden i noget gammelt l*rt
78 kvm nybygget rækkehus - giver 6100 i ren husleje. 1500 kr i boligsikring, ca 20.000 udbetalt i løn.
Anonym skriver: Det er fu@&%÷$ sindssygt. Vi byggede hus for 20 år siden, vi betaler lige omkring 5000kr og har over dobbelt så meget plads.
Ja det er helt sindsygt - heldigt man tjener godt som pædagog ej det var virkelig også i mangel på noget andet at jeg måtte tag den her lejlighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128