Spørgsmål om P piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2020

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne spørger om, hvis jeg begynder med min p piller nu (har menstaution igen d. 24 juni - kan jeg så godt udskyde min menstauration, hvis jeg fortsætter med pillerne i den 7dags pause, som jeg burde lave? 

Og fra hvornår ville mine p piller virke?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2020

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne spørger om, hvis jeg begynder med min p piller nu (har menstaution igen d. 24 juni - kan jeg så godt udskyde min menstauration, hvis jeg fortsætter med pillerne i den 7dags pause, som jeg burde lave? 

Og fra hvornår ville mine p piller virke?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Ja vis du bare fortsætter på p-pillerne kan du sagtens springe din menstruation over.

Jeg spiser P-piller uden pause altid jeg får først min mens vis jeg glemmer 1 pille og så holder jeg 5 dages pause og fortsætter så med P-piller. 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja vis du bare fortsætter på p-pillerne kan du sagtens springe din menstruation over.

Jeg spiser P-piller uden pause altid jeg får først min mens vis jeg glemmer 1 pille og så holder jeg 5 dages pause og fortsætter så med P-piller. 

okay, var ikke helt sikkert, da jeg har for mange år siden brugt p piller og prøvet at udskyde min menstauration. Men nu er det min første pille efter mange år, så var ikke sikker på om man allerede kunne udskyde, når jeg først begynder nu næsten midt i min cyklus.

Men hvornår virker pillerne så ? fra første dag? eller først efter min udskydelse? 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac
Anonym skriver:

okay, var ikke helt sikkert, da jeg har for mange år siden brugt p piller og prøvet at udskyde min menstauration. Men nu er det min første pille efter mange år, så var ikke sikker på om man allerede kunne udskyde, når jeg først begynder nu næsten midt i min cyklus.

Men hvornår virker pillerne så ? fra første dag? eller først efter min udskydelse? 

De virker efter 7 dage

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

De virker efter 7 dage

super, tak for svar!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.