Sex efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2020

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Jeg har ca 14 dage efter jeg fødte fået genoptaget mit samliv med min mand men nu er der gåer 2 måneder og har fået en ubehagelig kløen i tissekonen og numsen  dette er simpelhen så flovt og undskylder 

Min læge påstår at det er svamt men der blev ikke undersøgt noget dernede hun sagde det bare og fik en krem syntes ikke at den hjælper 

Har i nogle ideer ??? 

Jeg mistænker kønssygdom fordi jeg ikke er sikker på min mand  mere   ved ikke hvad jeg skal tænke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2020

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg har ca 14 dage efter jeg fødte fået genoptaget mit samliv med min mand men nu er der gåer 2 måneder og har fået en ubehagelig kløen i tissekonen og numsen  dette er simpelhen så flovt og undskylder 

Min læge påstår at det er svamt men der blev ikke undersøgt noget dernede hun sagde det bare og fik en krem syntes ikke at den hjælper 

Har i nogle ideer ??? 

Jeg mistænker kønssygdom fordi jeg ikke er sikker på min mand  mere   ved ikke hvad jeg skal tænke

Hr haft det sådan efter begge mine fødsler, har fået en vanvittig kløen, og troet det var svamp. Men tror bare det er kroppen der stadig heler. Mit stoppede efter et par dage. Men ellers kan det sagtens være svamp. Hvis det skulle have været en kønssygdom, burde kløen have udviklet sig til evt. andet , ds kløen alene ikke er en kænssygdom 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Hr haft det sådan efter begge mine fødsler, har fået en vanvittig kløen, og troet det var svamp. Men tror bare det er kroppen der stadig heler. Mit stoppede efter et par dage. Men ellers kan det sagtens være svamp. Hvis det skulle have været en kønssygdom, burde kløen have udviklet sig til evt. andet , ds kløen alene ikke er en kænssygdom 

Tak for svaret jeg er lidt lettet men Jeg glemte også at skrive at det sviger når jeg tisser er det ogsp normalt? 

Anmeld Citér

4. juni 2020

2017morigen

Skal du ikke snart til 8 ugers undersøgelse eller har du lige været? Og ring til lægen og sig at creme ikke har virket.

Det skal ikke svig når man tisser. Det kan være en urinvejsinfektion eller så har du fået nogen små rifter i underlivet. F.eks i forbindelse med samleje.

Efter fødslen er man også meget hormonpåvirket. Det har betydning for underlivet så det bliver mere tørt dernede, så man har brug for glidecreme selvom man normalt ikke har. Og ja, det kan godt vare måneder. Især hvis man ammer da det også påvirker hormonbalancen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.