Altså én ting er at han synes at hans eks var bedre til sex end du; det er jo sådan set fair nok og en reel mening at have. Vi er ikke alle lige gode til alting. Jeg synes da også at nogle af mine ekskærester har været bedre til visse ting end min mand. F.eks. var min sidste eks meget bedre til at slikke end min mand er, men min mand og jeg er mere på bølgelængde med vores seksuelle præferencer, hvilket gør sex som helhed bedre.
Noget helt andet er at han har været dig utro og forsøger
at være det igen, ved at skrive med andre kvinder. Det er selvfølgelig svært at vide helt præcis hvad du mener med at han skrev med en anden, når du ikke uddyber, men udfra din generelle tekst vil jeg gætte på at det var seksuelt. Og du skriver at det var efter første barn, men ikke om der har været noget siden.
Du har valgt at tilgive ham - eller i hvert fald valgt at blive sammen med ham og få flere børn med ham - efter hans andre overtrædelser, men du kan ikke tilgive ham hans mening om at hans eks var bedre i sengen end du er. Det virker for mig lidt underligt.
Enten har du tilgivet ham eller også har du ikke. Der er ikke noget midt imellem. Hvis du virkelig føler at han ikke elsker dig, at du ikke kan stole på ham og at du bare er en rugemaskine samt tryghed for ham, så synes jeg du alvorligt skal overveje at gå fra ham.
Hvis du føler at du kan tilgive ham og genfinde tiltroen til ham, så skal i nok søge noget parterapi, for det er ikke nemt at komme sig over et sådan svigt. Det er ikke sikkert at det kan reddes, men hvis du/i er villige til at give det et skud, kunne det være en mulighed.
Held og lykke med det hele.
Anmeld
Citér