Du har forsøgt ved at få børnene passet. Ved at tage ud og? Altså hvad lavede I/hvad var planen med at børnene skulle passes?
Hvordan har I glemt hinanden?
Jeg kan virkelig godt forstå det er en mavepuster at få og det giver en masse uro og usikkerhed i kroppen. Jeg forstår også dit desperate forsøg på at “redde” forholdet lige nu og her. Men det tager simpelthen bare tid og en masse arbejde, hvis I skal(kan?) nå i mål og komme ud på den anden side.
Han lyder til at han gerne vil gøre et forsøg for ikke at skulle splitte en familie ad og forsøge at finde følelserne frem igen. Dette er helt klart et godt udgangspunkt. Men jeg tror ikke I kan klare det selv. Jeg tror I har brug for noget hjælp ude fra. Måske både sammen og hver for sig for at kunne tale frit hver især.
Du må ikke give dig selv skyldfølelse over at du ikke er værd at elske. For selvfølgelig er du det. Men følelser kan man bare ikke styre og de kan ikke bare tvinges frem. Jeg tænker at han er gået så kold i det hele at han ikke ved hvor han skal starte eller hvordan han skal starte og han måske kan føle trang til endnu mere afstand fordi han kan mærke hvordan du kæmper for at få jer på rette spor, i en situation hvor han måske bare er helt vildt forvirret og ikke selv ved hvilket ben han skal stå på.
Jeg ønsker jer det bedste og håber at det med tiden kan løse sig.
Anmeld
Citér