Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mens murren, hold i lænden sådan en laaang ve agtig smerter, og måske positiv test 3+4? Der er farve i stregen så siger man så ikk at den er svag positiv?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Mens murren, hold i lænden sådan en laaang ve agtig smerter, og måske positiv test 3+4? Der er farve i stregen så siger man så ikk at den er svag positiv?
Jo h is der er farve i stregen så er den god nok. Dog kan jeg ingenting se på denne test. Så jeg ville sige den var negativ og prøve at teste igen om et par dage
Ny test :
Jeg kan se noget på alle tre billeder, og der e ser ud til at være farve. Et forsigtigt tillykke.
Anonym skriver: Ny test :
Godmorgen Hvorfor skiller du testen ad?
Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver: Godmorgen Hvorfor skiller du testen ad?
Fordi jeg først ikke kunne se igennem glasset ordentligt- der var så en nærmest utydelig streg.. og 2. Gang fordi jeg fik et bedre syn på stregen- så jeg kunne se det hele bedre
Møghe skriver: Jeg kan se noget på alle tre billeder, og der e ser ud til at være farve. Et forsigtigt tillykke.
Dejligt jeg ikke er den eneste der ser stregerne tak, jeg vælger at tro på den er der
Jeg kan godt se stregen på de her. Men kan ikk se farven. Så ville fortsat vente et par dage og tage en ny test før jeg ville tro på den
Test idag 4+0 nu kan jeg godt se den uden at vende og dreje den 100 gange
Anonym skriver: Test idag 4+0 nu kan jeg godt se den uden at vende og dreje den 100 gange
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128