Blødning ved ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2020

Anonym trådstarter

Imorges fik jeg en lille plet blødning da jeg tørte mig, har ikke været noget siden. Samtidig har jeg fået positiv ægløsningstest. Har aldrig før blødt ved ægløsning 

Men er det normalt, har andre prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Imorges fik jeg en lille plet blødning da jeg tørte mig, har ikke været noget siden. Samtidig har jeg fået positiv ægløsningstest. Har aldrig før blødt ved ægløsning 

Jeg er også begyndt at have pletblødning under ægløsning.. Har heller aldrig haft det før.. Men kan læse, at det er meget normalt 

Anmeld Citér

28. maj 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg er også begyndt at have pletblødning under ægløsning.. Har heller aldrig haft det før.. Men kan læse, at det er meget normalt 

Okay  Tak for dit svar

Var lidt bekymret om det skyldes en sygdom eller om det skabte problemer med en evt graviditet 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja .

Ikke hver gang,  men det er sket flere gange. 

Og alle smear test er normale , og ifølge min læge er det ikke noget at være bekymret for , når det ikke fortsætter . 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja .

Ikke hver gang,  men det er sket flere gange. 

Og alle smear test er normale , og ifølge min læge er det ikke noget at være bekymret for , når det ikke fortsætter . 

Super! Det er godt at høre 

Jeg holder øje med det ikke fortsætter og ellers kontakter jeg lægen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.