virker akupunktur mod manglene æggeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2020

Anonym trådstarter

WTF jeg har æggeløsning 

efter så mange år uden og så får jeg det nu... har taget 3 test 1 på monitoren 2 digital alle gav mig smiley ... vi skød sæd op igår.. vil det være dumt og gøre igen... vi bruger sådan sprøjter fra apoteket da manden har svær ved komando sex så han kan nemmer levere på denne måde.. men den kommer jo ikke særlig langt ind så er i tvivl om de overhoved kan komme ind for de skal jo svømme ret så langt ...... hvor ofte gør i det omkring æl? igår fik jeg høj og idag maks og smiley vil i give den et skud hver dag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2020

Ethen

Anonym skriver:

WTF jeg har æggeløsning 

efter så mange år uden og så får jeg det nu... har taget 3 test 1 på monitoren 2 digital alle gav mig smiley ... vi skød sæd op igår.. vil det være dumt og gøre igen... vi bruger sådan sprøjter fra apoteket da manden har svær ved komando sex så han kan nemmer levere på denne måde.. men den kommer jo ikke særlig langt ind så er i tvivl om de overhoved kan komme ind for de skal jo svømme ret så langt ...... hvor ofte gør i det omkring æl? igår fik jeg høj og idag maks og smiley vil i give den et skud hver dag?

Hvor i Midtjylland var du til behandling? Og hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

10. august 2020

Anonym trådstarter

jeg har fået fast cyklus igen og æggeløsning hver måned desværre ikke endt i graviditet men vi har heller ikke turde gøre så stor arbejde ud af det endnu da jeg føler kroppen lige skal have lov at vænne sig til at systemet fungere igen ... for hold op hvor gør æggeløsning nas. får stadigvæk akupunktur hver 3 uge nu for at sikre at der ikke går ged i cyklus igen.. for 4 mdr siden havde jeg mens 6-7 dage med kun 4 dags mellemrum. til jeg nu har mens hver 26-27 dag og æl har vist positiv hver måned... så vi håber det fortsætter for regner med sidst på året har jeg givet kroppen ro nok til at den har styrken til at gro et LIV <3 <3 <3 

jeg går ved en ganske almindelig fys med speciale i akupunktur 

Anmeld Citér

13. august 2020

Birgit82

Anonym skriver:

Samme dag som jeg fik behandlingerne,testede jeg positivt på ægløsningsteste.

Jeg var blevet gravid 2. gang og fik en pige i 2015

Sig til hvis du vil have navnet på klinikken

Kan du skrive navnet på klinikken?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.