Forskel på graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2020

Anonym trådstarter

Vildt der kan være så meget udslag på en graviditetstest når der intet hcg er i urinen (er ikke gravid) 

Valmed var den eneste som blev negativ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2020

Anonym

Hvis stregerne er kommet inde for max aflæsningstiden, må man bestemt antage du er gravid. 

Og ellers ville jeg blive tilset af en læge hurtigst muligt. 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis stregerne er kommet inde for max aflæsningstiden, må man bestemt antage du er gravid. 

Og ellers ville jeg blive tilset af en læge hurtigst muligt. 

Stregerne kom med det samme men kun på de 2 teste, ingen på valmed. Så tænker det bare er dårlige teste de andre 

Anmeld Citér

25. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Stregerne kom med det samme men kun på de 2 teste, ingen på valmed. Så tænker det bare er dårlige teste de andre 

Jeg tror altså liiiige jeg ville tage en test igen om et par dage. For jeg tror altså du er gravid 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg tror altså liiiige jeg ville tage en test igen om et par dage. For jeg tror altså du er gravid 

Men jeg er kun på cyklus dag 19 og har normalt sen ægløsning og har ikke haft helt positiv ægløsningstest endnu 

Anmeld Citér

25. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Men jeg er kun på cyklus dag 19 og har normalt sen ægløsning og har ikke haft helt positiv ægløsningstest endnu 

Man kan godt på ÆL to gange i en cyklus har jeg hørt. Jeg ville altså stadig lige teste igen. Og evt tage til lægen. For en g test skal ikk blive positiv med mindre der er hcg 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Man kan godt på ÆL to gange i en cyklus har jeg hørt. Jeg ville altså stadig lige teste igen. Og evt tage til lægen. For en g test skal ikk blive positiv med mindre der er hcg 

Jeg prøver igen om nogle dage  Har faktisk før haft 2 ægløsninger tænkte bare det var mærkeligt at valmed ikke blev positiv når de andre var 

Anmeld Citér

25. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg prøver igen om nogle dage  Har faktisk før haft 2 ægløsninger tænkte bare det var mærkeligt at valmed ikke blev positiv når de andre var 

Har godt nok aldrig selv haft problemer med valmed. Men har hørt mange andre have det. 
god ide lige at prøve igen om et par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.