Hej.
jeg har et følelsesmæssigt dilemma, som jeg håber I kan hjælpe med at sætte lidt i perspektiv.
jeg har været sammen med min kæreste i 2 år, for godt et år siden, opdagede jeg, en aften hvor vi havde skændtes lidt, at han lå i sengen ved siden af mig, og søgte på to af de kvinder han havde datet før mig.
jeg var rarsende og fløj op, jeg råbte og skreg og var grædende over at han kunne gøre det imod mig.
det skal siges at han udemærket vidste at jeg i tidligere forhold havde oplevet 3 kærester gøre det samme, hvIlket havde endt ud i utroskab fra deres side.....
han var øjensynligt meget forskrækket over min reaktion, og lovede aldrig at gøre det igen.
nu spoler vi så tiden en 7-8 mdr. frem. Vi har igen en diskussion (kan ikke huske hvad det var om). Men han siger noget ala “du må gerne tjekke min telefon”..... jeg siger okay.... Her går det så i sort for mig.
min kæreste har under hele vores forhold søgt på en pokkers masse kvinder..... på en mdr. var han på 32 forskellige..... og det bliver værre endnu.
det er oftest de samme 3 kvinder, og op til 6 gange om dagen, på den samme.
han har gjort det helt fra dagen efter vores første date, og indtil der hvor jeg opdagede det.
han siger selv at han ikke har lagt noget i det, og derfor ikke kan se noget forkert i det
han har så heller ikke gjort det siden jeg opdagede det i januar mdr. og kan her bagefter godt se at det ikke var iorden.
jeg har bare stadig svært ved at komme over det, og flyver i en spids når det hele kommer lidt for tæt på.
han er MEGET nysgerrig anlagt, lige som hans forældre. Men jeg synes virkeligt at det her var respektløst.
er det normal opførsel?
Kunne I tilgive dette?
Og har I oplevet noget lign.?