Svag menstruation på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
10 svar
5 synes godt om
22. maj 2020

Sprit25

Mine to sidste menstruationer har været meget svage. Jeg hat blødt i maks to dage og det har været lidt. Jeg har taget en test og den er negativ. Andre der har prøvet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2020

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Sådan er min mens tit på p-piller. Nogen gange kommer den slet ikke.

Anmeld Citér

22. maj 2020

Sprit25

solskinsliv skriver:

Sådan er min mens tit på p-piller. Nogen gange kommer den slet ikke.

Tak for svar

Anmeld Citér

22. maj 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Sprit25 skriver:

Mine to sidste menstruationer har været meget svage. Jeg hat blødt i maks to dage og det har været lidt. Jeg har taget en test og den er negativ. Andre der har prøvet det? 

Jeg bløder nærmest heller ikke mere. Ikke engang nok til at fylde et trusseindlæg de 3 dage der er noget. Men hvis jeg springer en pause over kan der godt komme lidt mere. 

Anmeld Citér

22. maj 2020

Panther

Profilbillede for Panther

Samme.. p-piller har forkortet og formindsket blødning!

Anmeld Citér

22. maj 2020

Sprit25

Alle jeres svar gør mig så rolig  tusind tusind tak

Anmeld Citér

22. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jep det har jeg prøvet, og det viste sig, at jeg havde akut B12-, D-vitamin- og jernmangel.. Altså nok til, at hvis lægen ikke havde tjekket det, så skulle jeg indlægges ganske få dage-en uge efter..

Har du haft p-piller længe? For så vil jeg råde dig til lige at få tjekket diverse tal og få lavet en gynækologisk undersøgelse.. Bare for at være sikker 

Anmeld Citér

22. maj 2020

Sprit25

Unicorn1 skriver:

Jep det har jeg prøvet, og det viste sig, at jeg havde akut B12-, D-vitamin- og jernmangel.. Altså nok til, at hvis lægen ikke havde tjekket det, så skulle jeg indlægges ganske få dage-en uge efter..

Har du haft p-piller længe? For så vil jeg råde dig til lige at få tjekket diverse tal og få lavet en gynækologisk undersøgelse.. Bare for at være sikker 

Et års tid tror jeg. Nok mindre. Har sgu lidt svært ved at huske det��

Anmeld Citér

22. maj 2020

Sprit25

Unicorn1 skriver:

Men fik en generel helbredsundersøgelse i februar grundet smerter i brystet og der var alt godt

Anmeld Citér

22. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Sprit25 skriver:

Men fik en generel helbredsundersøgelse i februar grundet smerter i brystet og der var alt godt

Men fik de tjekket dine tal? De tjekker normalt ikke B12, medmindre man spørger om det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.