Hejsa,
Skriver fordi måske nogen har en god ide eller lige kan tænke ud af boksen. Er sygemeldt med belastningsreaktion og er henvist til udredning for ADD, men lang ventetid. Jeg skal til privatpraktiserende, da jeg selv arbejder i voksenpsykiatrien hvorfor det simpelthen kommer for tæt på at skulle udredes i hospitalspsykiatrien.
Anyway, på det seneste gået meget ned ad bakke. Orker knap skrive det her. Min mand skrev det selv tidligere at jeg trækker mig mere og mere, lavere og lavere tolerance og tåler mindre og mindre. Virker helt humørforladt og apatisk.
Og det er også rigtigt, jeg vil helst være i fred, hvis jeg selv kunne vælge skulle jeg slet ikke se nogen eller konfronteres med hverdagens krav, men er jo nødt til at lade som om fordi vi har børn og de kommer selvfølgelig altid først.
Men det er så fordi min mand arbejder i et fag med tvungne weekendvagter i gennemsnit hver 3. Weekend, men de ligger ofte i klynger. Dvs han arbejdede i dagtimerne sidste weekend, fri den kommende, arbejde igen i dagtimerne næste weekend igen. Og det er så overskueligt for mig at være alene med 3 børn hele weekenden i dagtimerne. Det er sådan at vi har mine børn og et fælles og han har en datter vi ser hver anden weekend, fordi hun bor meget langt væk. Så hver anden weekend har vi mine to og vores fælles, og den anden weekend vores fælles og hans datter. Det er nemmeste weekender når vi har hans, fordi hun er en stor pige og derfor er meget selvhjulpen osv.
Det er klart at han ikke kan få sine arbejdsweekender lagt de weekender vi har hende, det ville være helt urimeligt overfor hende, når hun kun ser ham hver anden weekend. Men så har vi som sagt problemet at de altid ligger når vi har tre som jeg så skal være alene med, hvilket er.. Ja jeg kan ikke orke tænke på det lige nu.
Vi kan ikke få dem passet af familie pga bedsteforældre i alle led har noget med helbredet og alle har sagt de ikke ønsker at være tæt på endnu, det tør de ikke pga corona. Og vi må selvfølgelig respektere deres beslutning.
Men så føler jeg mig låst for hvad kan vi så gøre. tror ikke jeg orker skrive mere nu. Tak på forhånd for jeres tid
Anmeld
Citér