Sagen er den, min kæreste og jeg har ikke brugt beskyttelse i 5 år nu.
Har en dreng fra tidligere forhold på 7 år, som er lavet på en p-stav da jeg var 19.
Så fik jeg en ny kæreste som 21 årig og vi brugte 1,6 år for at lave vores skønne datter der nu er fyldt 5 år her d. 1 maj.
Ligefra hun blev født forsøgte vi, da vi vidste jeg åbenbart havde / har svært ved at blive gravid .
Nu de 5 år gået og jeg holdte op med at tænke over det, så her for 14 dage siden efter æl hvor vi tilfældigt havde sex 2 dage før og 1 dag efter, har jeg haft ondt i mit underliv 2 dage efter æl...
Altså sådan virkelig voldsomme menstruation smerter, 8 dage før min mens får jeg så den her smerte og trykken igen og voldsom hyppigere vandladning ( tisser normalt meget og hele tiden) nu det bare flere gange end det plejer i løbet af en time .
Dagen efter smerterne vågner jeg så op med ømme brystvorter og har haft lige siden
kan jo knap nok lade strålerne fra bruseren ramme mine nippel
.
Skal have menstruation imorgen og ved med sikkerhed den sagtens kan blive væk i 4-7 dage for det har den haft det meget med at gøre .
Har bare aldrig så knald ømme nippel og bryster / kvalme som nu, har ikke lyst til at håbe på noget efter 5 år uden der sket noget
Andre der har stået i samme båd? ❤️
Anmeld
Citér