Positiv graviditetstest efter menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. maj 2020

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg startede igår med at teste for ægløsning på cyklus dag 6 og synes den blev ret tydelig, tog derfor også en graviditetstest da jeg normalt ikke har så tydelig ægløsningstest så tidligt i cyklus. Den blev ultra svag positiv, men tænkte der nok var fejl på testen, så tog en mere med samme svage streg.. ��

Idag tog jeg så en ny ægløsningstest som igen blev meget tydelig, og tog derfor endnu en graviditetstest 

Den blev hurtigt svagt positiv, tydligere end igår hmm.. og har nu igen taget én med samme resultat! 

Har andre prøvet det før? Er det en cyste som slår ud eller... Tænker den burde jo være meget tydelig hvis jeg var gravid 

Jeg har dog haft det meget mærkeligt, men Mirren i maven og spænding i lysken og haleben.. 

Hvad tænker i? Tester selvfølgelig igen imorgen, men var lige nysgerrig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2020

Bb2015

Jeg har ikke prøvet lignende selv, men nogen har jo haft blødning på trods af graviditet  Mon det kan være en bio, du har fanget, som stadig udskiller lidt hcg?

Anmeld Citér

14. maj 2020

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Bb2015 skriver:

Jeg har ikke prøvet lignende selv, men nogen har jo haft blødning på trods af graviditet  Mon det kan være en bio, du har fanget, som stadig udskiller lidt hcg?

Tak for dit svar :-)

Tænker også det måske er en bio 

Undrede mig bare over det da jeg tog en graviditetstest dagen før min menstruation som var fuldstændig negativ. 

Vi må bare forsøge igen og håbe min ægløsning så ikke bliver alt for forsinket 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.