oversætte til hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. maj 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har et rengøringsskema hængende herhjemme. Det er et simpelt et hvor huset er delt op i fem dage og nu har min veninde spurgt om jeg ikke vil lave et til hendes søn der skal flytte hjemmefra.

Det vil jeg selvfølgelig gerne, men min er skrevet på engelsk og han er ikke særlig god til engelsk så den skal jo oversættes til dansk.

det er så her jeg har brug for hjælp. Hvad kan jeg oversætte  declutter til? En ting er at vide hvad det betyder, men jeg kan ikke komme i tanke om et enkelt ord eller to på dansk til at forklare det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Selvom det er lidt forenklet kan du så ikke bruge ord som; oprydning, udrensning, udsmidning

Anmeld Citér

12. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ms.Momo skriver:

jeg har et rengøringsskema hængende herhjemme. Det er et simpelt et hvor huset er delt op i fem dage og nu har min veninde spurgt om jeg ikke vil lave et til hendes søn der skal flytte hjemmefra.

Det vil jeg selvfølgelig gerne, men min er skrevet på engelsk og han er ikke særlig god til engelsk så den skal jo oversættes til dansk.

det er så her jeg har brug for hjælp. Hvad kan jeg oversætte  declutter til? En ting er at vide hvad det betyder, men jeg kan ikke komme i tanke om et enkelt ord eller to på dansk til at forklare det.

“Muge ud”. 

Anmeld Citér

12. maj 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

organisere ryd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.