... har jeg hørt, at den bliver kaldt - men man kan sikkert også få den, selvom man ikke har fået kejsersnit.
Det er sådan en dum lille delle, jeg har fået, som mest bare består af løs hud og sidder lige over kejsersnittet. Det ligner virkelig en muffin, som man har proppet i en for lille muffinform...
Jeg har været gravid 2 gange og især 2. gang blev maven meget stor. Jeg lider herefter både af brok og delte mavemuskler + en masse ekstra løs hud. Min mave har en mærkelig form.
Da jeg ellers har tabt mig næsten helt tilbage til min før-vægt, så er den der lille delle på maven meget fremtrædende og f.eks. når jeg har jeans på, så hænger den ud over kanten og kan ses igennem alle t-shirts - selv de løse.
Det får mig til at føle mig ret grim og der er rigtig meget af mit tøj, jeg slet ikke kan få mig til at gå i længere her et år efter sidste fødsel.
Jeg har i det store hele accepteret min nye og lidt tykkere krop og tænker, at sådan er det bare nu, hvor jeg har født 2 dejlige børn - men den der lille delle... den er altså uklædelig!!
Jeg går bare i løst tøj herhjemme, men når jeg skal ud, må det da gerne være pænt. Findes der noget tøj, der ligesom kan stramme dellen lidt ind? Uden at man bliver dårlig, fordi det er stramt - kan f.eks. ikke lide højttaljede jeans...
Nogle tips?
Anmeld
Citér