Disney klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Vingummien

Andre der har børn der er medlem af den?

Emil er medlem og syntes han får pakker konsatnt fra dem, fik en i går og en i dag igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas er medlem af pete plys babyklub og vi får osse i perieoder pakker tæt på hinanden, og nu er der faktisk går længe siden den sidste pakker er kommet.

Anmeld

23. oktober 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Andre der har børn der er medlem af den?

Emil er medlem og syntes han får pakker konsatnt fra dem, fik en i går og en i dag igen

Hejsa,

Da Asta var lille var hun med i Gyldendals børnebogsklub. Hver måned fik vi et brev med bøger man kunne købe og en oversigt over næste måneds bog, og så skulle man afbestille den, hvis man ikke ønskede den. På den måde bestemté jeg jo helt selv, hvor mange jeg ville have:0)

Det gør man måske ikke i DIsney klub?

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Hejsa,

Da Asta var lille var hun med i Gyldendals børnebogsklub. Hver måned fik vi et brev med bøger man kunne købe og en oversigt over næste måneds bog, og så skulle man afbestille den, hvis man ikke ønskede den. På den måde bestemté jeg jo helt selv, hvor mange jeg ville have:0)

Det gør man måske ikke i DIsney klub?

Nej der kommer ca en pakke hver måned, med 2 bøger i og en cd til hver bog. Og er nye hver gang. tror dog man kan afbestille via mail eller sådan. Men den her måned er der kommet 3 indtil videre nu

Anmeld

23. oktober 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Nej der kommer ca en pakke hver måned, med 2 bøger i og en cd til hver bog. Og er nye hver gang. tror dog man kan afbestille via mail eller sådan. Men den her måned er der kommet 3 indtil videre nu

Puha, de ved lige hvordan de skal få pengene ud af folks lommer:0)

Og det er dyrt nok i forvejen:0) 3 pakker på en måned...wauw.

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Puha, de ved lige hvordan de skal få pengene ud af folks lommer:0)

Og det er dyrt nok i forvejen:0) 3 pakker på en måned...wauw.

Ja. Så håber ikke der kommer nofen i næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.