Enlig og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.694 visninger
10 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2020

Anonym trådstarter

Det her er grænseoverskridende for mig, men nu kaster jeg mig sku ud i det.

Jeg er alene med mine piger og har været det i 7 måneder. Jeg har ingen kæreste og er slet ikke der endnu, hvor jeg er klar til en. 

Men GUD hvor jeg dog savner sex!

Hvor finder I andre singler en at have sex med? Man kan jo ikke rigtig gå i byen og møde nogen for tiden.. og de der internetsider, der er beregnet til at finde et knald - dem ved jeg simpelthen ikke om jeg tør bruge! Man ved jo ikke hvem der sidder på den anden sideOg jeg ville da ikke turde tage hjem til en vildt fremmed, som jeg havde skrevet med på nettet.

Så hvad gør I andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er det virkelig mere trygt at have mødt en i byen i 2 timer, påvirket af alkohol, end at have skrevet med en i forvejen, i ædru tilstand ? psykopater kan man finde allevegne. Både på dansegulvet og bag skærmene. 

Jeg har gode erfaringer med tinder. Både for sex, bekendtskaber og parforhold. Man skal bare lige lære at spotte hvorfor folk er der. 

Men anyway. Hvis du føler det er usikkert, kan du jo også starte med at finde en fyr og så aftale at gå en tur sammen inden du begynder at snakke om sex. Så kan du lige føle om du er tryg ved at lukke ham ind (eller gå med ham ind).  

Anmeld Citér

5. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det her er grænseoverskridende for mig, men nu kaster jeg mig sku ud i det.

Jeg er alene med mine piger og har været det i 7 måneder. Jeg har ingen kæreste og er slet ikke der endnu, hvor jeg er klar til en. 

Men GUD hvor jeg dog savner sex!

Hvor finder I andre singler en at have sex med? Man kan jo ikke rigtig gå i byen og møde nogen for tiden.. og de der internetsider, der er beregnet til at finde et knald - dem ved jeg simpelthen ikke om jeg tør bruge! Man ved jo ikke hvem der sidder på den anden sideOg jeg ville da ikke turde tage hjem til en vildt fremmed, som jeg havde skrevet med på nettet.

Så hvad gør I andre?

Du behøver jo heller ikke snakke med en person og så bare tage hen og knalde? Mød ham før, på en café, gå tur.

Brug facetime... 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym

sex, hvad er det?  

Kan blot huske at jeg fik god sex tilbage i 2018

Hurra for livet som single (og så gider jeg ikke bruge tid på mænd og sex i en, åbenbart, lang periode)

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

jeg stoler heller ikk på sådan noget som tinder osv. 

jeg Mødte en ny i sidste weekend. Han var fra facebook og vi havde skrevet sammen gennem nogle måneder. Og så holdte jeg fest og han blev inviteret. 

så vil klart sige facebook single grupper eller som jeg gør. Kigger på “personer du måske kender” og ser hvem der tiltrækker mig og tager kontakt 

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

jeg stoler heller ikk på sådan noget som tinder osv. 

jeg Mødte en ny i sidste weekend. Han var fra facebook og vi havde skrevet sammen gennem nogle måneder. Og så holdte jeg fest og han blev inviteret. 

så vil klart sige facebook single grupper eller som jeg gør. Kigger på “personer du måske kender” og ser hvem der tiltrækker mig og tager kontakt 

Du har simpelthen hold fest i disse tider..?? Det lyder smart (ironi kan forekomme)

Problemet for TS er jo netop, at man ikke skal feste og gå i byen for tiden.

Til TS: skriv med nogle på nettet og gå en tur om en sø i det gode vejr. Hvis I klikker,kan I jo gå videre derfra.

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Der findes millioner af single grupper på facebook. 

Ved ikke om scor.dk stadig eksisterer. 

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Du har simpelthen hold fest i disse tider..?? Det lyder smart (ironi kan forekomme)

Til TS: skriv med nogle på nettet og gå en tur om en sø i det gode vejr. Hvis I klikker,kan I jo gå videre derfra.

Ja det har jeg. Men på den måde som er tilladt. Vi har aldrig været mere end 5 personer, holdt 2 meters afstand og alle havde deres egen spritflaske med. Så fald lige ned og pas dig selv. 

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Politiet hsr endda været forbi netop fordi der var nogen som dig der havde ondt i røven og politiet godkendte netop med det samme fordi vi overholder ALLE reglernog foranstaltninger. 

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Politiet hsr endda været forbi netop fordi der var nogen som dig der havde ondt i røven og politiet godkendte netop med det samme fordi vi overholder ALLE reglernog foranstaltninger. 

Jeg har ikke ondt i røven. Jeg har aldrig været specielt meget en festabe.

men at nogen tilkalder politiet fortæller dig måske noget om at det er på kantet til hvad der er smart. Det kan da godt være I præcis har være 10 og der har håndsprit ... men smart - det er det sku ikke.

og når du ligefrem kalder det en fest med fremmede lød det som et større engagement. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.