Hjælp til ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2020

Anonym trådstarter

Måske er dette ikke rette Forum at spørge, men prøver alligevel .  Jeg har ikke tilknytning til arbejdsmarkedet grundet FP , men vil gerne ud og arbejde nogle få timer . Men jeg har ikke skrevet en ansøgning i mange år . Så tænkte om man kan få hjælpe til dette , i så fald nogle der har forslag til hvor ? Min ansøgning ville ikke være traditionel da jeg ikke kan arbejde fuldtid men kun nogle timer om ugen . Men jeg savner og har brug for at få tilknytning til et arbejde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Måske er dette ikke rette Forum at spørge, men prøver alligevel .  Jeg har ikke tilknytning til arbejdsmarkedet grundet FP , men vil gerne ud og arbejde nogle få timer . Men jeg har ikke skrevet en ansøgning i mange år . Så tænkte om man kan få hjælpe til dette , i så fald nogle der har forslag til hvor ? Min ansøgning ville ikke være traditionel da jeg ikke kan arbejde fuldtid men kun nogle timer om ugen . Men jeg savner og har brug for at få tilknytning til et arbejde 

Hvad betyder FP?

Anmeld Citér

4. maj 2020

serinasmor

Tjullehej skriver:

Hvad betyder FP?

førtidspension er et bud - der må man nemlig gerne arbejde få timer 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

førtidspension er et bud - der må man nemlig gerne arbejde få timer 

Det er nemlig korrekt 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvad betyder FP?

Førtidspension , man må arbejde lidt ved siden af.

Anmeld Citér

4. maj 2020

Tommelise

Måske kan du få råd og vejledning hos Landsforeningen af Fleks- og Skånejobbere (lafs.dk)

Du kan også prøve at henvende dig til dit lokale jobcenter og tale med dem om, at du gerne vil have nogle timers arbejde. 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Måske kan du få råd og vejledning hos Landsforeningen af Fleks- og Skånejobbere (lafs.dk)

Du kan også prøve at henvende dig til dit lokale jobcenter og tale med dem om, at du gerne vil have nogle timers arbejde. 

Tak den forening har jeg ikke hørt om . Men skal finde et job på egen , derfor jeg ville søge hjælp til ansøgning . Ved ikke om de kan hjælpe med det ? Jeg har talt med en job konsulent men søger lige egen veje først . Målgruppen var ikke helt mig .

Anmeld Citér

4. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Tak den forening har jeg ikke hørt om . Men skal finde et job på egen , derfor jeg ville søge hjælp til ansøgning . Ved ikke om de kan hjælpe med det ? Jeg har talt med en job konsulent men søger lige egen veje først . Målgruppen var ikke helt mig .

Jeg ved heller ikke, om de kan hjælpe, men tænker, at det ikke skader at forhøre sig.

Mht jobsøgning på egen hånd, så er det en god idé at tænke over, hvad det er, du kan bidrage med. Noget, som kan være værdifuldt for arbejdsgiveren, men som de andre medarbejdere ikke rigtigt har tid til. Eller hvor der er et behov, men ikke nok til en fuldtids- eller almindelig deltidsstilling.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.