“Tak gave” til en diabetiker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2020

koeapabshicar

Jeg vil rigtig gerne give en der har hjulpet mig en fin lille gave. Normalt ville jeg give vin eller chokolade. Men hun bor alene og tror ikke hun er vin drikker. Men hun er diabetiker. Blomster er selvfølgelig en mulighed men synes ikke helt det er passe de til anledningen 
Hvad giver man en diabetiker som tak gave? Tænker omkring 300 kr. Ved der er nogle diabetikere der spiser chokolade osv. det kunne jeg selvfølgelig også bare spørge om hun gør. 

Hvad ville i give? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Du kan købe nogle specialiteter.. Fx dressinger, mayoer, god mørk chokolade (er vist det bedste for diabetikere) eller hvad du nu kan finde i specialbutikker 

Anmeld Citér

4. maj 2020

drabo

Profilbillede for drabo

eller lækker kaffe/te alt hvad hun drikker

Men ja specialiteter - lækre krydderier - kunne også være noget lækker creme eller lign.

Anmeld Citér

4. maj 2020

BabyMama2016

koeapabshicar skriver:

Jeg vil rigtig gerne give en der har hjulpet mig en fin lille gave. Normalt ville jeg give vin eller chokolade. Men hun bor alene og tror ikke hun er vin drikker. Men hun er diabetiker. Blomster er selvfølgelig en mulighed men synes ikke helt det er passe de til anledningen 
Hvad giver man en diabetiker som tak gave? Tænker omkring 300 kr. Ved der er nogle diabetikere der spiser chokolade osv. det kunne jeg selvfølgelig også bare spørge om hun gør. 

Hvad ville i give? 

Nicholas Vahe produkter - Så lækre istedet for slik

Anmeld Citér

5. maj 2020

PernilleogLouis

Jeg er diabetiker og jeg ville helst ha chokoladen men det kommer an på mange ting. Er det fx en type 1 el 2. Og hvilken holdninger har denne til det med at spise søde sager  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.