Vi har i dag måttet fjerne endnu en død due fra vores have. 
Vores høns bliver pludselig gale i dag og jeg tjekker til dem. Der ligger en stor død due, helt op af hegnet til hønsegården og det er den de er vrede over. Jeg henter min mand og vi undersøger den - den er skudt i brystet! Det er 2. due på 4 uge der dør i vores have.. dog kun den her vi har tjekket for skud. Sidste sommer lå der pludselig en død solsort i vores have.. Vi ved hvem af naboerne der skyder efter dem, men det er bare ikke lykkedes os at tage ham i at dræbe fuglene. Han er ikke rar og derfor ønsker vi heller ikke at gøre os uvenner med ham.. men det kan jo ikke fortsætte at han skyder efter havens fugle, med hvad vi tænker er et luft gevær. For et par mdr. siden hørte min mand at han skød efter et par skader der sad i et af vores træer. Heldigvis ramte han ikke...
Efter min mand havde fjernet duen, var vi begge vrede og indebrændte.. men hvad pokker gør man, når man har en kraftig mistanke om hvem der har gjort det, men ikke har noget konkret imod naboen? Har nogen hørt eller kender til noget lign?
Anmeld
Citér