Efter mange tanker og overvejelser efter det møde i går ringede jeg til vuggestuen og siger at Emil ikke kommer i dag da jeg ikke kan få mig selv til ar sætte mine ben derover igen. Og forklare så lederen (var heldig det var hende der tog tlf) hvordan de havde snakket til os i går og hun vil så lige se hvad hun kan gøre.
Hun ringer så lidt efter og spørger om vi kan komme til møde der over her i dag og vi går så derover og aflevere Emil på stuen og siger så at hvis mødes går godt så tager vi bare hjem efter og lader Emil bliver det til i eftermidddag.
Vi kommer så ind og jeg ligger jo ud med hvordan vi følte det og jeg virkelig følte mig trådt på da vi gik der ind i går med troen om at vi skulle snakke om Emil men så bare bliver høvlet ned og at der slet ikke var noget positivt over det møde vi var inde til og at de snakkede til os som hvis vi var små børn eller som Frank ligesom var min far og jeg var et barn der havde opført mig dumt i børnehaven.
Da jeg så er færdig så kan de så HELDIGVIS godt se at de for det første ikke havde informeret os om hvad det var helt præcis vi skulle på det møde, og at de ikke havde sagt noget positivt kunne de nu også godt se når de lige kiggede tilbage på mødet og de var ked af at vi havde følt sådan for det var ikke deres mening.
Og at de nu til en anden gang vidste at de nok skulle give en et papir om hvad man skulle til mødet osv. Og da vi havde snakket frem og tilbage kunne de virkelig se at de havde ramt et ømt punkt og havde gjort det forkert med mødet.
vi skal så til møde igen den 6 og følge op på det hele igen og så håbede de at selvom det nok blev svært for mig at jeg kunne aflevere Emil uden en klump i halsen selvom det måske kunne tage lidt tid inden.
Så Emil er derover nu og jeg sidder bare herhjeemme og slapper af indtil jeg skal hente ham for så skal mig og ham ud og spise 
Anmeld