Er næsten lige kommet hjem fra vuggestuen af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Vingummien

Efter mange tanker og overvejelser efter det møde i går ringede jeg til vuggestuen og siger at Emil ikke kommer i dag da jeg ikke kan få mig selv til ar sætte mine ben derover igen. Og forklare så lederen (var heldig det var hende der tog tlf) hvordan de havde snakket til os i går og hun vil så lige se hvad hun kan gøre.
Hun ringer så lidt efter og spørger om vi kan komme til  møde der over her i dag og vi går så derover og aflevere Emil på stuen og siger så at hvis mødes går godt så tager vi bare hjem efter og lader Emil bliver det til i eftermidddag.

Vi kommer så ind og jeg ligger jo ud med hvordan vi følte det og jeg virkelig følte mig trådt på da vi gik der ind i går med troen om at vi skulle snakke om Emil men så bare bliver høvlet ned og at der slet ikke var noget positivt over det møde vi var inde til og at de  snakkede til os som hvis vi var små børn eller som Frank ligesom var min far og jeg var et barn der havde opført mig dumt i børnehaven.

Da jeg så er færdig så kan de så HELDIGVIS godt se at de for det første ikke havde informeret os om hvad det var helt præcis vi skulle på det møde, og at de ikke havde sagt noget positivt kunne de nu også godt se når de lige kiggede tilbage på mødet og de var ked af at vi havde følt sådan for det var ikke deres mening.
Og at de nu til en anden gang vidste at de nok skulle give en et papir om hvad man skulle til mødet osv. Og da vi havde snakket frem og tilbage kunne de virkelig se at de havde ramt et ømt punkt og havde gjort det forkert med mødet.
vi skal så til møde igen den 6 og følge op på det hele igen og så håbede de at selvom det nok blev svært for mig at jeg kunne aflevere Emil uden en klump i halsen selvom det måske kunne tage lidt tid inden.

Så Emil er derover nu og jeg sidder bare herhjeemme og slapper af indtil jeg skal hente ham for så skal mig og ham ud og spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Barbamama

Nå det er da super dejligt at høre. Det er dejligt at de har hørt jer/dig nu og at de kan se de har grebet det forkert an. Det må også gøre dig glad at de har taget det til sig

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Nå det er da super dejligt at høre. Det er dejligt at de har hørt jer/dig nu og at de kan se de har grebet det forkert an. Det må også gøre dig glad at de har taget det til sig

Ja det er jeg glad for. Men bliver da lidt at arbejde på for jeg har det jo svært med andre og det har ligesom givet et knæk det her så skal starte lidt fra 0 af igen med at kunne stole på pædagogerne men går nok hurtigere nu end da han startede derover

Anmeld

23. oktober 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Ja det er jeg glad for. Men bliver da lidt at arbejde på for jeg har det jo svært med andre og det har ligesom givet et knæk det her så skal starte lidt fra 0 af igen med at kunne stole på pædagogerne men går nok hurtigere nu end da han startede derover

Ja I skal lige ind på hinanden igen. Det skal nok komme. Nu er luften da blevet renset. Knus

Anmeld

23. oktober 2009

anna-jonas

Flot min ven...............det var sejt at du fik fortalt hvordan du følte, og at i nu blev hørt, og forhåbentlig forstået.

Vær stolt af dig selv.................tænk positivt, og læg den dumme samtale bag dig.

Knus Mette

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Flot min ven...............det var sejt at du fik fortalt hvordan du følte, og at i nu blev hørt, og forhåbentlig forstået.

Vær stolt af dig selv.................tænk positivt, og læg den dumme samtale bag dig.

Knus Mette

Ja vi blev os enige om at tavlen skulle viskes ren, men tror lige jeg skal bruge weeekenden i hvert fald før min er helt ren

Anmeld

23. oktober 2009

JustAnotherName

Ja, hatten af for at du du tog hånd om problemerne og fik sagt hvordan du føler .....for det er bestemt ikke altid lige nemt at gøre!

Det lyder som om at der nu er grobund for en bedre stemning.
Det håber jeg for Jer. Og som nævnt i dit andet indlæg, også for Emil, da det er vigtigt at han får en følelse af at hjem og vuggestue fungere fint med hinanden. Hvis han fornemmer uro og usikkerhed, så er det også hvad han kommer til at føle. Børn har jo virkelig lange følehorn 

I må have en dejlig fredag 

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Ja, hatten af for at du du tog hånd om problemerne og fik sagt hvordan du føler .....for det er bestemt ikke altid lige nemt at gøre!

Det lyder som om at der nu er grobund for en bedre stemning.
Det håber jeg for Jer. Og som nævnt i dit andet indlæg, også for Emil, da det er vigtigt at han får en følelse af at hjem og vuggestue fungere fint med hinanden. Hvis han fornemmer uro og usikkerhed, så er det også hvad han kommer til at føle. Børn har jo virkelig lange følehorn 

I må have en dejlig fredag 

Jaa håber godt nok på bedre stemning. en tror jeg også der kommer for man kunne virkelig se at de havde gjort noget knap så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.