Kan man have for meget sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2020

Anonym trådstarter

Halløjsa. Min mand og jeg har prøvet 3 cyklusser at blive gravide. Jeg er ikke i panik, tænker det kommer når det kommer. Men jeg så et sted, at nogen havde erfaring med at det virkede for dem hvis manden "sparede sammen" et par dage inden ægløsning. Kan det virkelig gøre en forskel? Vi har sex 2-3 gange om dagen i disse corona-tider, så jeg overvejer om det simpelthen bliver for "tyndt"? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Normalt siger man, at det er bedst at have sex hveranden dag, da sædcellerne vist er bedst der eller noget.. 

Anmeld Citér

1. maj 2020

Babilooo

Hold da op nogle kaniner 

Jeg tror ikke det gør en forskel med mindre der er tale om dårlig sædkvalitet

Anmeld Citér

1. maj 2020

Anonym

Sex hver anden dag. Max hver dag. :-) når mænd skal leverer ved lægen, så må han ikke have udløsning i 48-72 timer afhængig af stedet. Dette for at levere det bedste resultat. 

Anmeld Citér

1. maj 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Sex hver anden dag. Max hver dag. :-) når mænd skal leverer ved lægen, så må han ikke have udløsning i 48-72 timer afhængig af stedet. Dette for at levere det bedste resultat. 

Det er vist kun når man undersøges for dårlig sæd eller er i behandling. At have hyppigt sex er ikke et problem hvis man er normal fertil.

så vidt jeg har hørt fra fertilitetslæge. Men selvfølgelig kan jeg tage fejl

Anmeld Citér

1. maj 2020

Anonym

Min kæreste og jeg har været i ivf behandling, han lagde med cirka en times mellemrum to prøver hvor nr 2 var bedre end den første derudover skulle han have haft sædafgang 24 inden også så nej, jeg tænker ikke man skal “spare op”

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.