Hurra hun er god!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Barbamama

Er bare lige helt vildt glad og stolt over Carla. Ved godt det måske er lidt skørt, men hun bliver puttet omkring 19-20-tiden og sover 5 timer og herefter vækker hun mig hver 3.time og vil have mad. De sidste to nætter er der gået 5 timer mellem hver gang, så hun har vækket mig klokken 1 og klokken 6  Og så sover hun igen til 7-7.30. Det er bare så skønt  Men jeg er sgu rimelig forvirret når jeg vågner når jeg får lov at sove så længe. Hi hi. Dejlige unge!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

oo

det er hermed noteret på babyønskeseddelen:

sovetider som Frøken Carla

Anmeld

23. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja hold da ellers op!! Nikoline var ikke til at få til at sove før hen af 20, 21 eller 22 :0) så sov hun også næsten til 09:00 men altså.... super fint Carla :0)

Anmeld

23. oktober 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

det er hermed noteret på babyønskeseddelen:

sovetider som Frøken Carla

Ha ha ha. Ja og jeg er misundelig på en fra min mødregruppe for hendes dreng har sover igennem lige fra spæd men jeg har vidst ikke noget at klage over

Anmeld

23. oktober 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ja hold da ellers op!! Nikoline var ikke til at få til at sove før hen af 20, 21 eller 22 :0) så sov hun også næsten til 09:00 men altså.... super fint Carla :0)

Nej vi har også haft putte-problemer, men nu har vi fundet en løsning

Anmeld

23. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Hvor er hun dygtig hende den bette smukke skønne pige!!!

Kan godt forstå du er stolt af hende.

Synes du ikke det er det mest fjollet man bliver stolt over?

Malucca var så dårlig til at bøvse, jeg kun sidde med hende i en time, før bøvsen kom og når den så endelig kom, så jublede jeg altid helt vildt. Og nu når hun bøvser så bliver jeg altid så glad

Anmeld

23. oktober 2009

Barbamama

malucca09 skriver:

Hvor er hun dygtig hende den bette smukke skønne pige!!!

Kan godt forstå du er stolt af hende.

Synes du ikke det er det mest fjollet man bliver stolt over?

Malucca var så dårlig til at bøvse, jeg kun sidde med hende i en time, før bøvsen kom og når den så endelig kom, så jublede jeg altid helt vildt. Og nu når hun bøvser så bliver jeg altid så glad

Jo det er lidt skørt. Men det er jo også det der bringer vores børn frem i verden og giver dem et godt selvværd. Når vi er stolte over de mindste ting de gør giver det dem en god følelse i kroppen og mod på livet  Men ja det er lidt skørt

Anmeld

23. oktober 2009

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Jo det er lidt skørt. Men det er jo også det der bringer vores børn frem i verden og giver dem et godt selvværd. Når vi er stolte over de mindste ting de gør giver det dem en god følelse i kroppen og mod på livet  Men ja det er lidt skørt

Helt enig

Anmeld

23. oktober 2009

iln

Du er meget velkommen til at øse ud af gode putteråd.

Vi plejer altid at lægge Silas i seng når han gaber første gang. Så er han automatisk falet til to. Dette virker også stadig om dagen men om aftenen kæmper vi en kamp. Han bliver træt omkring kl 19, bliver puttet og skriger frem til kl. 21. Vi har prøvet alt synes jeg, men nej... drengen falder til sidst i søvn af udmattelse. Dette betyder også at han ikke sover så gdot om natten mere. Førhen kunne han sagtens sove en 4-6 timer efter aftenflasken. Nu er det maks 3.

Anmeld

23. oktober 2009

Barbamama

iln skriver:

Du er meget velkommen til at øse ud af gode putteråd.

Vi plejer altid at lægge Silas i seng når han gaber første gang. Så er han automatisk falet til to. Dette virker også stadig om dagen men om aftenen kæmper vi en kamp. Han bliver træt omkring kl 19, bliver puttet og skriger frem til kl. 21. Vi har prøvet alt synes jeg, men nej... drengen falder til sidst i søvn af udmattelse. Dette betyder også at han ikke sover så gdot om natten mere. Førhen kunne han sagtens sove en 4-6 timer efter aftenflasken. Nu er det maks 3.

Ja vi har nemlig gjort det at når Carla viser træthed første gang ved at gabe og nulre næse og øjne har vi lagt hende i seng og så har hun skreget til vi har taget hende op. Det var for dumt, så nu ignorerer vi hendes første træthedstegn og holder hende oppe i 2 timer og så beder hun om mad og så får hun flaske nede i soveværelset (hvor jeg også giver hende mad om natten). Mit hår er udslået, så hvis jeg har hestehale tager jeg den ud (så jeg ser ud som jeg gør når det er nat) og så spiser hun og da hun jo er mega træt på dette tidspunkt falder hun i søvn når hun spiser og så lægger jeg hende bagefter. Så er der da nogle gange hun brokker sig lidt men så stryger vi hende lidt over håret og siger shhhh shhhh Carla sov sov... Sådan hvisker... Eller vi holder hende lidt i hånden eller lægger en hånd på hendes mave. Men ja man kan prøve alt men jo bedre man lærer dem at kende jo bedre går det synes jeg. Men held og lykke. Det kan jo være en kamp uden lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.