Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LauraLW skriver: Jeg er til uglerne :-) Ellers den med får (nr 3) med mindre det liiiige bliver grønt nok live. - Skal det være det samme stof til det hele?
Jeg er til uglerne :-) Ellers den med får (nr 3) med mindre det liiiige bliver grønt nok live.
- Skal det være det samme stof til det hele?
Ja Jeg kan bedst li alle ting "passer sammen" ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan bedst lide nr. 3
Jeg er også mest til nummer 1 eller 3
Uglerne er jeg også vild med.... men synes altå også at den med alle dyrerne er vildt sød!
Syntes den med uglen, tror den vil passe bedst til det andet der skal være på hans værelse
Synes helt klart den med uglerne. Kan også godt lide den med fårene og grisene, men tænker bare at det er mere almindeligt. Tror det med ugler er lidt mere unik. Og så er det jo super sødt!
Billede 1 er godt synes jeg...
Billede 2 bliver jeg helt kulret i hovedet når jeg ser på det...
MoarJ skriver: Billede 1 er godt synes jeg... Billede 2 bliver jeg helt kulret i hovedet når jeg ser på det...
det gør jeg også.
Jules skriver: Ja nu er jeg endnu engang kommet ud i en situation hvor jeg ikke kan vælge Skal vælge noget stof som skal være gennemgående på Viktors værelse. Altså gardiner,puder, sengetøj... Har fundet disse og kan ikke rigtig finde ud af hvilken en der er en farvorit! Den mørke syntes jeg bare er så SØD! Men ved ikke helt... Viktor værelse bliver malet grøn. Men lyst trægulv. Og hans møbler er mest hvide.
Ja nu er jeg endnu engang kommet ud i en situation hvor jeg ikke kan vælge
Skal vælge noget stof som skal være gennemgående på Viktors værelse. Altså gardiner,puder, sengetøj...
Har fundet disse og kan ikke rigtig finde ud af hvilken en der er en farvorit! Den mørke syntes jeg bare er så SØD! Men ved ikke helt...
Viktor værelse bliver malet grøn. Men lyst trægulv. Og hans møbler er mest hvide.
jeg kan bedst lide uglerne
Jeg forstår ikke hvorfor det IKKE skal være lyserød. Min lille svigersøn er sååååå skøn når han putter i lyserød
Men et eller 3..... (men jeg synes altså ugler er så skræmmende at kikke på, me dont like)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128