Jeg har været indlagt, da jeg skulle opereres for blindtarmsbetændelse, og da havde jeg en baby på 3 mdr, som jeg også fuldammede. Dengang gjorde vi det sådan, at min mand kom ind på hospitalet med ham, når det var tid. Det var rigtig vigtigt for mig. Jeg kan godt se, at det er lidt problematisk nu, hvor vi er midt i en coronakrise samtidig med, at du også har milde symptomer på covid-19. Hmm... Kunne der måske være mulighed for, hvis du har en, der kan hjælpe, at din kæreste/hustru kunne malke ud på hospitalet og så aflevere mælken til en sygeplejerske, som efter aftale afleverer den til den, som henter? Jeg ved godt, det måske lyder omstændigt, men corona eller ej. En baby skal ikke tabes på vejen pga corona. Der MÅ kunne findes en løsning. Ved i, om baby overhovedet kan li modermælkserstatning? Det hverken kan/må/skal gå ud over babys trivsel, at der er corona! Og jeg vil altså også lige tilføje, vi er selv tilknyttet et hospital pga noget helt andet. Det er ikke ALT personalet, der er overbelastet, der er altså stadig afdelinger, hvor tingene er som det plejer udover selvfølgelig retningslinjerne. Der MÅ kunne laves en aftale. Jeg havde personligt selv slået i bordet mht det i hvert fald.
Anmeld
Citér