Anonym skriver:
Sagen er den.
At jeg virkelig inderligt hader min svigerfamilie, de mobber os, og er så ubehagelig at være omkring, at jeg har ondt i maven da jeg er sammen med dem samt er jeg “på” og bare venter på en grim/negative kommentar.
Min svoger er den mest forfærdelig da han indrager vores børn, og jeg har fuldstændig afskrevet ham! Fordi han ved han ikke kan såre os voksne så han går efter det der er vores mest sårbare vores børn dette er utilgiveligt i mine øjne af en mand sidste i 30erne.
- Nåh men er vores problem - Min mand er enig med mig, men samtidig er det hans familie og om vi skændes og jeg kommer ind på dem vild han ikke høre det -
Problmet opstår nu da vi igen er uvenner med ham, og han ringer og sviner os til, men min mand forsvar er INTET at sige han synes han er mega seje når han bare lytter Til sin bror svine os, og INTET giver igen.
Så kommer han og fortæller mig ALT!
Og jeg bliver så rasende han blander sig så meget i vores liv helt til det intime! Det får virkelig mit pis i koge!
og jeg har sagt til manden, jeg vild ikke høre det, fordi jeg bliver kun mere vred på ham( og dem) og jeg kan ikke give igen ( mente sådan om nogen aflevere en lort til mig kan jeg aflevere den igen) så slipper jeg ligesom af med frustrationen, og går ikke videre med den - istedet for jeg får en masse ondskabsfuld ting at vide som jeg skal så tænke på
Men det mener manden ikke er fair, han synes nu er jeg hans partner, så skal han kunne fortælle mig det -
Hvem har “ret” her?
fordi det flyder alt alt alt for meget for mig, jeg vilde ønske jeg kunne lade det gå med det samme, og sig sammen med min mand : Sikkert en nar med intet indhold i hans liv - Men nej jeg kan ikke - Jeg kan ikke når han snakker om vores børn vores kæreste eje og det gøre sindssyg ondt -
- Hvem har “ret” her?
Hvis de bare sviner Jer til uden at I har gjort noget så dukkede ungerne og mig ikke op sådan et sted før end de har lært at snakke ordentlig også må din mand selv besøge dem alene så længe han ikke vil sige dem imod.
og sig til din mand at du kun vil høre om problemerne med svogeren hvis han gør noget ved dem.