Udebleven menstruation, negativ test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. april 2020

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder 

Jeg er lidt i syv sind, da min kæreste og jeg i længe har forsøgt at blive gravide. Situationen er så den, at jeg skulle have haft menstruation d. 17, da den følger en 30 dags cyklus der ligger ret fast. Min menstruation er dog udeblevet, idag altså på 4. dagen.

Jeg har taget 3 g test som testede negativ. Igår og idag har jeg så taget to ÆL tests, hvoraf den igår var bestående af en meget ubetydelig teststreg og den idag var så endnu tydeligere. 

Er der nogle der ved om der bare kan gå så meget kuk i systemet, at det hele bliver rykket eller nogle der har prøvet lignende? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder 

Jeg er lidt i syv sind, da min kæreste og jeg i længe har forsøgt at blive gravide. Situationen er så den, at jeg skulle have haft menstruation d. 17, da den følger en 30 dags cyklus der ligger ret fast. Min menstruation er dog udeblevet, idag altså på 4. dagen.

Jeg har taget 3 g test som testede negativ. Igår og idag har jeg så taget to ÆL tests, hvoraf den igår var bestående af en meget ubetydelig teststreg og den idag var så endnu tydeligere. 

Er der nogle der ved om der bare kan gå så meget kuk i systemet, at det hele bliver rykket eller nogle der har prøvet lignende? 

Har aldrig taget en ÆL test så kan ikk svare på noget med hensyn til den. 

men kan fortælle at jeg da jeg blev gravid med min søn havde jeg en meget stabil cyklus. Kunne næsten sætte klokkeslæt efter hvornår min menstruation skulle komme. Men da jeg var 5+1 var mens udeblevet og test stadig bragende negativ. 5+3 fin jeg en positiv test. Jeg var bare det man kalder en slow starter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.