Skal jeg rette mig efter blødning eller test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2020

Anonym trådstarter

Godmorgen 

Jeg er lidt forvirret.. har testet svagt positivt 3+5, men begyndte dagen efter at bløde som en almindelig menstruation. Jeg tog en ny test 4+2 for at se, at alt var "ude" (har før været syg af infektion i underlivet efter kejsersnit grundet "rester" af gammelt blod), men lidt overraskende var den også positiv. Ikke sådan helt vildt, men man kunne ane en streg, også i strakt arm. Jeg tester i øvrigt bedst om eftermiddagen af en eller anden grund  hvad skal jeg så gøre nu? Bare vente eller? Jeg synes ikke der er en overvældende udvikling i mine tests, særligt ikke hvis jeg tester om morgenen, men der er en streg indenfor tid som både min mand og jeg kan se.. jeg ville være 4+3 i dag, så jeg tvivler lidt på at der er en decideret graviditet med så svage streger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2020

Anonym trådstarter

Her er i øvrigt et billede af min eftermiddagstest efter 2 minutter. Stregen er tydeligere i virkeligheden. Og jeg bløder i øvrigt endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. april 2020

Anonym

Jeg vil mene, den er negativ. Men hvis du er i 4+3 og har blødt og den ikke er blevet markant kraftigere, så tror jeg desværre, du har fået din mens. Den test du har lagt op, ligner mere en skyggestreg (altså at der ikke er farve i teststregen)

HCG skal stige ret meget i starten. Og hvis den fra 3+5-4+3 ikke er tydeligere og du har blødt, så vil jeg mene, at der desværre ikke er noget 

Anmeld Citér

20. april 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil mene, den er negativ. Men hvis du er i 4+3 og har blødt og den ikke er blevet markant kraftigere, så tror jeg desværre, du har fået din mens. Den test du har lagt op, ligner mere en skyggestreg (altså at der ikke er farve i teststregen)

HCG skal stige ret meget i starten. Og hvis den fra 3+5-4+3 ikke er tydeligere og du har blødt, så vil jeg mene, at der desværre ikke er noget 

Tak for dit svar  jeg lader det ligge så, skulle bare være sikker. Jeg troede nemlig kun skyggestreger kom hvis testen lå for længe  tak for hjælpen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.