At finde ud af man måske ikke er hetero?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2020

Anonym trådstarter

Er der mon nogen herinde der “sent” i deres liv har fundet du af, at i måske i virkeligheden slet ikke er heteroseksuelle? Sådan efter 20-25 års alderen? 

jeg er gift, vi har været sammen i 9 år og har to fælles børn. Vores forhold har været elendigt de sidste 4 år og vi er kun sammen pga børnene er min vurdering.. men men.. 

med årene har jeg flere gange oplevet at blive betaget af kvinder som er kommet ind i mor liv. Jeg føler ærligt jeg har fået et crush på dem. Så er de naturligt forsvundet ud af mit liv igen og så er det gået over. Men nu er der så den her “nye” kvinde som kun er en bekendt men som jeg i hvert fald har ses med cirka en gang om ugen i forbindelse med træning, og der har jeg det sidste lille års tid opbygget et større crush på hende. Jeg tænker virkelig meget på hende, og fantaserer endda om hende  -hun er i øvrigt hetero og lykkeligt gift såååå..

men det får mig bare til at tænke på om jeg i virkeligheden er lesbisk... eller måske biseksuel... andre der har oplevet først at få de tanker senere i livet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Tror måske, at det er meget normalt for kvinder, at de finder ud af, at de er biseksuelle sent i livet.. Det er lidt mere en glidende overgang mht. kærlighed og seksualitet for kvinder.. Altså forstået på den måde, at mange kvinder har en smule biseksualitet i sig, hvorimod at mænd er lidt mere enten/eller.. 

Men tænker da, at du måske skulle snakke med din mand om dine tanker.. Kan jo være, at han måske er med på, at du kan have et åbent forhold til en anden kvinde.. Eller at han måske selv har gjort sig nogle tanker om jeres ægteskab, og I så måske kunne finde en løsning .. Kan fx være, at du kunne prøve at være sammen med en kvinde seksuelt og se, om det overhovedet er noget for dig.. 

Anmeld Citér

18. april 2020

Anonym

Anonym skriver:

Er der mon nogen herinde der “sent” i deres liv har fundet du af, at i måske i virkeligheden slet ikke er heteroseksuelle? Sådan efter 20-25 års alderen? 

jeg er gift, vi har været sammen i 9 år og har to fælles børn. Vores forhold har været elendigt de sidste 4 år og vi er kun sammen pga børnene er min vurdering.. men men.. 

med årene har jeg flere gange oplevet at blive betaget af kvinder som er kommet ind i mor liv. Jeg føler ærligt jeg har fået et crush på dem. Så er de naturligt forsvundet ud af mit liv igen og så er det gået over. Men nu er der så den her “nye” kvinde som kun er en bekendt men som jeg i hvert fald har ses med cirka en gang om ugen i forbindelse med træning, og der har jeg det sidste lille års tid opbygget et større crush på hende. Jeg tænker virkelig meget på hende, og fantaserer endda om hende  -hun er i øvrigt hetero og lykkeligt gift såååå..

men det får mig bare til at tænke på om jeg i virkeligheden er lesbisk... eller måske biseksuel... andre der har oplevet først at få de tanker senere i livet? 

Min veninde fandt ud af det sent. Hun var i 30’erne. Hun blev skilt fra sin mand og lever i dag sammen med en kvinde. Hun stråler og jeg kan se hun er lykkelig. Men vejen til hvor hun står nu har været hård. Alle hendes bekymringer ift. børn, familie, venner og veninder. Men alle har taget godt i mod det. 

Anmeld Citér

18. april 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kan kun sige , du har kun 1 liv, vil du spilde det og aldrig vide om du kan blive lykkelig ? ... Der er som regel noget om det, når man har det som dig..

Anmeld Citér

19. april 2020

Anonym

Jeg har ikke selv nogen erfaring med det, men har hørt om mange (bekendte eller venners venner eller familie), som først fandt ud af det sidst i 20'erne eller i 30'erne. Tror det er meget normalt.

Har også en veninde, som har været gift med en mand (de nåede dog ikke at få børn), nogle år efter skilsmissen fik hun en kvindelig kæreste, som hun havde i nogle år, og nu er hun igen gift med en mand.

Anmeld Citér

19. april 2020

B&J

Måske er du til kvinder eller måske savner du det intime, kærligheden, berøringen fra en anden person som du skriver jeres forhold på hjemme fronten måske ikke har været det bedste de sidste 4år. 

mit råd vil være vil du kæmpe for forholdet? Hvis ja så må i få hjælp hvis nej så kom ud af det, både for jeres børn men også for dig selv, det lyder til du måske skal finde dig selv igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.