Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen som har modtaget børnepenge idag ? Evt dem som har jyske bank
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næ får først på mandag..
Anonym skriver: Nogen som har modtaget børnepenge idag ? Evt dem som har jyske bank
Det er først på mandag de kommer. Har du da fået dem idag siden du spørger?
Anonym skriver: Det er først på mandag de kommer. Har du da fået dem idag siden du spørger?
De plejer bare komme om lørdagen hvis jeg skal have dem mandag
Bentemor skriver: Næ får først på mandag..
Har du jyske bank ?
Anonym skriver: De plejer bare komme om lørdagen hvis jeg skal have dem mandag
Du får først børnepenge d. 20, så det virker lidt underligt at du normalt ville få dem d. 18, når d. 20 er en mandag.
Anonym skriver: Du får først børnepenge d. 20, så det virker lidt underligt at du normalt ville få dem d. 18, når d. 20 er en mandag.
Som jeg skrev før er de altid gået ind om lørdagen når jeg have om mandag det er det samme med min løn F.eks
Så bliver jeg bare bekymret når de ikke kommer som de plejer men det er selvfølgelig heller ikke den 20 idag
I div fb grupper er der mange der åbenbart får dem udbetalt i løbet af weekenden hvis de er til udbetaling om mandagen. det er typisk dem der har de mindre sparekasser og Jyske bank.
Anonym skriver: Så bliver jeg bare bekymret når de ikke kommer som de plejer men det er selvfølgelig heller ikke den 20 idag
Bekymret for hvad?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128