Jeres ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2020

Anonym trådstarter

Er det muligt at producere SÅ negativ en test hvis man er 3+3? Jeg er med på, at man kan teste igen senere, men ville der helt ærligt ikke være bare en antydning af en streg?  jeg har symptomer som lidt kvalme, træthed og murren i underlivet, men intet definitivt som ømme bryster, og det burde vel ikke være graviditets-relateret hvis man ikke engang producerer nok HCG til en positiv test? 

På forhånd tak for jeres svar på mit skøre spørgsmål 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2020

LSS

Ja. Det er muligt. Med mit første barn kom der først en streg 10+

Anmeld Citér

14. april 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Ja. Det er muligt. Med mit første barn kom der først en streg 10+

Ja okay, det kan jeg godt se så. Min første graviditet var med trillinger, så jeg er måske nok lidt farvet af mit tidligere hcg-niveau  jeg tænkte bare, at der som minimum ville være bare en svag streg hvis man havde symptomer.

Anmeld Citér

14. april 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja da! Hcg er for de fleste først højt nok til at måle på testdagen, derfor man slet ikke anbefaler at teste før! 

Med vores nr2 testede jeg negativt 3+4 men positivt 4+0. 

Anmeld Citér

14. april 2020

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Ja da! Hcg er for de fleste først højt nok til at måle på testdagen, derfor man slet ikke anbefaler at teste før! 

Med vores nr2 testede jeg negativt 3+4 men positivt 4+0. 

Men kan man godt have graviditetsrelaterede symptomer uden mere hcg?

Anmeld Citér

14. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Er det muligt at producere SÅ negativ en test hvis man er 3+3? Jeg er med på, at man kan teste igen senere, men ville der helt ærligt ikke være bare en antydning af en streg?  jeg har symptomer som lidt kvalme, træthed og murren i underlivet, men intet definitivt som ømme bryster, og det burde vel ikke være graviditets-relateret hvis man ikke engang producerer nok HCG til en positiv test? 

På forhånd tak for jeres svar på mit skøre spørgsmål 

I første graviditet var min test fuldstændig komplet og helt vildt negativ som i virkelig overhovedet ikke en ekstra streg. Og der kom først en antydning af en farve 4+3 og en tydelig en nogle dage senere. 
i denne graviditet fik jeg antydningen af en streg 3+2 men jeg troede jeg var 3+6. 

Anmeld Citér

15. april 2020

Girafmor

Enig med de andre. I min første graviditet fik jeg så svag en streg på 4+0 at min mand ikke kunne se den, og mente den var negativ.

Og ved nr. 2 testede jeg helt åndsvagt og fik (endelig!) en svag streg 3+6... Og jeg havde VIRKELIG kigget om der mon ikke var noget i dagene op til, og kunne ikke se noget. For jeg havde virkelig fornemmelsen af at den var der.

Det kan sagtens nås

Anmeld Citér

16. april 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man kan sagtens have symptomer uden at have hcg nok til en positiv test  

Anmeld Citér

16. april 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Man kan sagtens have symptomer uden at have hcg nok til en positiv test  

Tusind tak, det var det jeg undrede mig over  er begyndt at kunne ane lidt nu her 3+5, så nu tænker jeg den så småt er i hus. 

Anmeld Citér

16. april 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg er i dag 3+5, og selvom det er umuligt at fange på et billed, så kan man efterhånden godt en streg i virkeligheden. Jeg giver det et par dage mere 

Tak for jeres svar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.