Ahhhhh :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

TbCp

Har sovet så skønt i nat!

Manden og jeg så film i soveværelset igår inden vi skulle sove og vi hyggede bare så meget.
Bagefter lå vi længe og snakkede og det blev nok lidt for sent før jeg faldt i søvn
Liva har ikke været vågen en eneste gang i nat så jeg har bare sovet så fantastisk!

Havde en lidt dum dag med en af ungerne igår, men efter sådan en dejlig aften og nattesøvn er jeg helt klar til at "gå i krig" igen idag

I eftermiddag kører jeg Liva hjem til mormor og bedstefar. Jeg skal have madklub i aften og vi har lavet det til bytur denne gang. Så synes jeg altså det er rarest når Liva ikke er hjemme. Ellers ved jeg at jeg bare vil sidde og lytte efter hende hele tiden og kan slet ikke slappe af og hygge mig.

Hvad skal i andre lave her i weekenden?

Hilsen Tina som føler sig dejlig frisk idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

NaFe

Ej vor lyder det bare dejligt...Der da ikke noget bedre end a man føler overskud om morgen til a komme igennem dagen...

Ja Feluca har de sidste to nætter kun været vågen 1-2 gange, det jo luksus herhjemme, da hun jo plejer a være vågen gerne op til 10 gange... Så håber os det går fremad med det soveri her.

I aften skal jeg have min mødregruppe til spisning, og så skal vi rigtig drikke os fuld og en tur i byen og svinge balderne...smiler. Vi er 5 i vores mødregruppe, og det bare så dejligt a vi også kan lave noget uden vores dejlige guldklumper... Så håber p åen skøn aften

Knus Natasja, som ser frem til en aften uden for meget børnesnak( trænger man også til nogle gange)

Anmeld

23. oktober 2009

oo

udover at det er superdejligt at få en uforstyrret nattesøvn, så er de der aftener hvor man ligger og ævler bare så dejlige - og vigtige! jeg føler altid, at mig og Søren er kommet helt tæt på hinanden igen når vi har haft sådan en aften

ak og ve, jeg skal bruge min weekend på at skrive bachelor. Søren har egentlig fri idag, men har tilbudt at køre ud på gymnasiet og rette opgaver og lege med fysikudstyr indtil i eftermiddag for at give mig ro til at arbejde, så jeg håber jeg meget snart kan sige, at jeg er færdig! der er jo bare det ved, at være færdig og stadig have noget tid til aflevering - så blir man rastløs og begynder at ændre ting i opgaven

Rigtig god tur i aften!! jeg er overhovedet ikke misundelig, nejnej

Anmeld

23. oktober 2009

iln

Uuu glæder mig til Silas kan sove igennem. Der går nok lige noget tid endnu, men han er da begyndt at kunne sove en 4-6 timer i træk uden mad.

Herhjemme står den på en hyggeweekend. Vi skal bare være sammen alle tre. Nyde efterårsvejret mens Silas leger på aktivitetstæppet og mor og far drikker varm cacao  Lørdag smutter vi lige et smut forbi svigerfamilien. De giver mad og så skal vi planlægge vores ferie til Gran Canaria til foråret (glæder mig helt sindsygt).

God bytur i aften.. nogle gange kan ble- og gylp snak bare blive for meget

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Ej hvor skønt, så er du tanket op igen dejlig

Kan kun give dig ret i at man slet ikke slapper af, kender det fra mig selv, og hvis folk larmer ja så sider jeg og kigger på alarmen for at se om den lyser

I weekenden skal vi slappe af og nyde hinanden, i dag skal mig og Emil ned i byen og spise lidt da hans far er nede for at hente han datter og mig og Emil gider da ikke bare sidde herhjemme og glo.

I morgen skal vi til fødselsdag og ellers skal vi slappe af

Anmeld

23. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Hvor dejligt at du har fået sovet igennem. -og så håber jeg da at h*n i dpér måske lige arter sig en smule herop til weekenden.

Malucca er oppe hos sin mormor og morfar, da jeg jo blev opr. igår. Og tænkte jeg ikke ville skræmme hende. Så jeg kom også sent i seng igår. Nyder når jeg kan være totalt A-menneske.

Idag står den hvis bare på pleje af mig selv, og måske en omgang lettere rengøring.

Imorgen vil jeg gerne ud at shoppe lidt, men kommer an på hvordan øjnene ser ud. (skulle nødig skræmme folk

Hmmm hvor er I heldige at I sådan skal ud og svinge med ballerne.

søndag skal jeg bare hygge-nygge.

Mandag kommer der en kollega og så skal jeg hente Baloo.

Kan I to fest aber ha´en rigtig dejlig bytur og så drik en drinks for mig

-Og I andre hvis vi ikke ses, så også rigtig skønno weekend til jer.

Anmeld

23. oktober 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Ej vor lyder det bare dejligt...Der da ikke noget bedre end a man føler overskud om morgen til a komme igennem dagen...

Ja Feluca har de sidste to nætter kun været vågen 1-2 gange, det jo luksus herhjemme, da hun jo plejer a være vågen gerne op til 10 gange... Så håber os det går fremad med det soveri her.

I aften skal jeg have min mødregruppe til spisning, og så skal vi rigtig drikke os fuld og en tur i byen og svinge balderne...smiler. Vi er 5 i vores mødregruppe, og det bare så dejligt a vi også kan lave noget uden vores dejlige guldklumper... Så håber p åen skøn aften

Knus Natasja, som ser frem til en aften uden for meget børnesnak( trænger man også til nogle gange)

Ja det er da kanon fedt at i også mødes uden ungerne!
Det gjorde vi aldrig i min, men vi hyggede os dog alligevel

Anmeld

23. oktober 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

udover at det er superdejligt at få en uforstyrret nattesøvn, så er de der aftener hvor man ligger og ævler bare så dejlige - og vigtige! jeg føler altid, at mig og Søren er kommet helt tæt på hinanden igen når vi har haft sådan en aften

ak og ve, jeg skal bruge min weekend på at skrive bachelor. Søren har egentlig fri idag, men har tilbudt at køre ud på gymnasiet og rette opgaver og lege med fysikudstyr indtil i eftermiddag for at give mig ro til at arbejde, så jeg håber jeg meget snart kan sige, at jeg er færdig! der er jo bare det ved, at være færdig og stadig have noget tid til aflevering - så blir man rastløs og begynder at ændre ting i opgaven

Rigtig god tur i aften!! jeg er overhovedet ikke misundelig, nejnej

Ja det er nemlig bare så hyggeligt, og vigtigt, at få snakket på den måde.... så gør det ikke noget at det bliver lidt sent

God fornøjelse med resten af opgaven

Anmeld

23. oktober 2009

TbCp

iln skriver:

Uuu glæder mig til Silas kan sove igennem. Der går nok lige noget tid endnu, men han er da begyndt at kunne sove en 4-6 timer i træk uden mad.

Herhjemme står den på en hyggeweekend. Vi skal bare være sammen alle tre. Nyde efterårsvejret mens Silas leger på aktivitetstæppet og mor og far drikker varm cacao  Lørdag smutter vi lige et smut forbi svigerfamilien. De giver mad og så skal vi planlægge vores ferie til Gran Canaria til foråret (glæder mig helt sindsygt).

God bytur i aften.. nogle gange kan ble- og gylp snak bare blive for meget

Vi har jo bøvlet (og bøvler stadig) rigtig meget med Livas nattesøvn, så sådan en enkelt nat uden opvågning gør jo en til et helt nyt menneske.

Anmeld

23. oktober 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ej hvor skønt, så er du tanket op igen dejlig

Kan kun give dig ret i at man slet ikke slapper af, kender det fra mig selv, og hvis folk larmer ja så sider jeg og kigger på alarmen for at se om den lyser

I weekenden skal vi slappe af og nyde hinanden, i dag skal mig og Emil ned i byen og spise lidt da hans far er nede for at hente han datter og mig og Emil gider da ikke bare sidde herhjemme og glo.

I morgen skal vi til fødselsdag og ellers skal vi slappe af

Sådan er jeg også lige præcis... hvis musikken er lidt for høj er jeg oppe og kigge til Liva 100 gange, så er det altså bedre at hun tager ned til mormor og hygger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.