Børnesko og tøj på nettet. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, hvor køber i børnesko på nettet?

Jeg er typen der ALDRIG handler tøj og sko på nettet, men må nu overgive mig, og her kommer i ind i billedet.

Hvilken hjemmesider har i god erfaringer med? Det ska være et sted, som bytter/tager tilbage uden alt for meget bøvl, hvis det sku vise sig at være forkert størrelse eller pasform. Eller hvis de unge damer ændre mening, når de ser det i virkeligheden. Vh Stine 

Elsker zalando, kids-world, growingfeet, bootz og booztlet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christabelle skriver:

Bruger rigtig tit kidsworld. Har også sendt retur flere gange uden ballade. 

Undskylder det sene tilbage svar. 

Vi har været inde og kigge og der var ik noget, der lige faldt i deres smag. Og de ting der lige var, havde de ik i deres str. Suk Men de har nogen rigtig fine ting ellers. Vh Stine 

Anmeld Citér

17. april 2020

StineW79

MummiT skriver:

Jeg er vild med kids-world. Mega god service og lækkert tøj både til store og små børn, og til både den lille og den store pung. Ofte gode tilbud. Jeg er fan 

Det er så pudsigt, vi var inde og kigge og de får ting, de syntes var fine, havde de ik i deres str. 

Men jeg syntes bestemt, at der var nogen fine ting, at ungerne nok bare var lidt bøvlet den dag. Suk vh Stine 

Anmeld Citér

17. april 2020

StineW79

1518 skriver:

Kids-world og boozt er klare favoritter her i huset. 

Vi var inde og kigge på k6dsworld, og der var desværre ik rigtig noget ungerne ku li. De endte med at finde noget på h&ms hjemmeside, som vi stadig venter på at få. 

Næste gang prøver vi bootz. Vh Stine 

Anmeld Citér

17. april 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har handlet sko nogle gange på footwey nu skoene kommer hurtigt og så har de gratis ratur der ligger en label med i kassen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.