Ville I turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
10 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2020

Anonym trådstarter

Kort og godt: ville I turde lade jeres børn have en legeaftale med overnatning et sted, hvor både mor og barn havde været i karantæne med corona indtil for en uge siden? Jeg er selv i risikogruppen og vil formentlig blive alvorlig syg af den. Alle børnene er 5 år, så hygiejne er nok lidt hip som hap 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2020

merethe

8. april 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Kort og godt: ville I turde lade jeres børn have en legeaftale med overnatning et sted, hvor både mor og barn havde været i karantæne med corona indtil for en uge siden? Jeg er selv i risikogruppen og vil formentlig blive alvorlig syg af den. Alle børnene er 5 år, så hygiejne er nok lidt hip som hap 

Nej, det ville jeg ikke gøre. Og lige nu skal man da slet ikke have legeaftale med overnatning?

Anmeld Citér

8. april 2020

Julda

Jeg ser det som underordnet om jeg turde. For jeg synes det er en usolidarisk ting at gøre, så jeg ville slet ikke overveje det. 

Anmeld Citér

8. april 2020

Soonmom

Jeg ville godt turde, men ser det som en unødvendig ting det sagtens kan vente nogle måneder endnu

Anmeld Citér

8. april 2020

Anonym trådstarter

Tak for svar, jeg er fuldstændig enig med jer. Det er min eksmand, der vil tage dem afsted, og jeg var i tvivl om, hvorvidt jeg kunne tillade mig at sige nej. Jeg synes nemlig også det er tosset!

Anmeld Citér

8. april 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Ja det ville jeg fint turde. Hvis familien har haft corona og er kommet ud af karantæne for en uge siden, må det være et af de sikreste steder at være, da de så har været gennem sygdommen og vil kunne smitte mit barn Der ville være større risiko hios os selv, hvor jeg kan slæbe det med hjem, når jeg har været ude at handle, da vi formentlig ikke har haft sygdommen endnu. 

Anmeld Citér

10. april 2020

TinaTina1

Anonym skriver:

Nej jeg ville ikke ture

jeg ville ALDRIG tilgive mig selv, hvis der skete dem noget

Anmeld Citér

10. april 2020

MEF

Jeg ville måske godt “turde”. Men ville jeg gøre det? Nej! Det er mega usolidarisk. Alle skal passe på og alle skal skære unødvendig socialt samvær fra, for fællesskabet og samfundets skyld.

Anmeld Citér

10. april 2020

Mort3

Jeg ville godt turde, men som de andre skriver, så ville jeg ikke gøre det. Vi skal stå sammen og holde ud lidt endnu�� Være solidariske. 

Jeg har tre børn hjemme i alderen 9, 10 og 16 år. Ingen af dem har set nogen overhovedet, hverken venner eller familie, siden den dag Mette lukkede Danmark ned. Og det har de ikke gjort, da jeg forventer, at det er sådan i alle familier, naivt, det ved jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.