opbevares eller sælges/gives væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
5 synes godt om
27. marts 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg står i den situation at jeg er nødt til at fraflytte min lejlighed og for en tid rykke hjem til mine forældre indtil jeg får en ny.

mens jeg tømte køkkenskabe opdagede jeg at vi havde en masse tørvarer som der ikke er taget hul på, og nogle få ting som der er taget hul på men som jeg ikke får brugt.

Jeg er så blevet i tvivl om jeg skal pakke tingene (der ikke er taget hul på) ned og sende til opbevaring med alt andet (max 1 år) eller om jeg i stedet bør sælge det/give det væk.

Hvad synes I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2020

Sprit25

Jeg ville tage det med til mine forældre

Anmeld Citér

27. marts 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sprit25 skriver:

Jeg ville tage det med til mine forældre

problemet er at jeg bor på Sjælland og skal med offentlig transport til Bornholm og har allerede to kufferter med de mest nødvendige ting.

Anmeld Citér

27. marts 2020

2018mor

Ms.Momo skriver:

Jeg står i den situation at jeg er nødt til at fraflytte min lejlighed og for en tid rykke hjem til mine forældre indtil jeg får en ny.

mens jeg tømte køkkenskabe opdagede jeg at vi havde en masse tørvarer som der ikke er taget hul på, og nogle få ting som der er taget hul på men som jeg ikke får brugt.

Jeg er så blevet i tvivl om jeg skal pakke tingene (der ikke er taget hul på) ned og sende til opbevaring med alt andet (max 1 år) eller om jeg i stedet bør sælge det/give det væk.

Hvad synes I?

Jeg ville give det til en forening der deler mad ud til trængte familier/enlige 

Anmeld Citér

27. marts 2020

asphodel

Jeg kan ikke lide at smide ud, så hvis der var plads til mere dér, hvor du skal opbevare dine ting, og holdbarheden passer, så ville jeg gemme dem. Hvis du ikke gider stå med 10 dåser bønner eller hvad det nu er, når du skal flytte igen om et år, så giv det væk. Hvis det handler om varer, som du egentlig ikke bruger særlig tit, så ville jeg nok også give det væk.

Anmeld Citér

27. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville helt klart give det til feks varmestuen eller det nærmeste krisecenter. 

Ville ik orke at slæbe det med tværs over landet, eller opbevare det, et eller andet sted i 1 år. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.