Hva tænker i man burde invistere i, her mens corona krisen raser?
Mine kollegaer og jeg har snakket, hva man burde invistere i, og er kommet frem til nogle enkelte ting, man i teriorien ku blive rig på, efter denne krise..
Møbelfirmiaer, da rigtig mange måske ender, med at gå fra hinanden, inden/efter krisen. Og derfor ska folk self ud og løbe nye møbler. Eller også opdager folk, hvor elendigt man sidder og arbejder i sin sofa/ved sit spisebord, hvilket igen gir anledning til nye møbler..
Cambingvogne. Tror aldrig jeg har set så mange mennesker, der kigger på Cambingvogne, som her den anden dag, jeg kørte forbi et campingcenter.. Campingudstyr, som igen følger efter efterspørgselen på campingvogne..
Drivhuse, sylteglas og gør det selv bøger, til at lever mere uafhængig af supermarkedet osv.
Medlemskort til fitnescentre, da vi alle ska i bedre form igen, efter at ha været så meget hjem, også self for at komme i bedre form, inden næste bølge rammer.
Dette er tænkt som, gid jeg havde opfundet lynlåsen, velkro og poste it sedler, bare i nu har jeg chancen, for at være kreativ og bruge min dårlige humor og tosset fantasi agtigt.
Og den eneste ramme, man ska overholde er, at det ik må være lægemidler, håndsprit osv, man ville invistere i, hvis det gir mening. Vh Stine