Fødselsdag idder til 6årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. marts 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter bliver 6år den 13 april. 

Og forventer lidt at det ikke bliver muligt at holde fødselsdag for hende. Så det ender nok med bare at blive mig selv og hendes lillesøster på 4år der må hygge om hende.

Men nogle der har nogle gode idder til hvad vi kan lave her hjemme. Har overvejet at købe en Pinata som de kan slå ned måske bage en kage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2020

Tystys14

anna111 skriver:

Min datter bliver 6år den 13 april. 

Og forventer lidt at det ikke bliver muligt at holde fødselsdag for hende. Så det ender nok med bare at blive mig selv og hendes lillesøster på 4år der må hygge om hende.

Men nogle der har nogle gode idder til hvad vi kan lave her hjemme. Har overvejet at købe en Pinata som de kan slå ned måske bage en kage.

Her har vi lige holdt fødselsdag for vores mindste som fyldte 6 år. Vi slog på pinata og spiste lagkage, sang fødselsdags sang og storhyggede maks. Det var selvfølgelig lidt underligt at der ikke var gæster, men familien ringede og sang for hende i telefonen og der kom nogle forbi som satte gaverne udenfor imens de lige blev (vi var ude og på afstand) og så hun åbnede og prøvede gaverne.

Så super hyggeligt og helt nede på jorden. Hun sagde faktisk da hun blev puttet om aftenen at det havde været verdens bedste fødselsdag. Så simpelt kan være super godt. 

Tillykke med datteren. 

Anmeld Citér

22. marts 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville gøre som jeg altid gør - bruge aftenen før, på at bage friske boller til et lækkert og festligt morgenbord med alt der hun allerbedst kan lide af pålæg, røræg, juice osv. Og pynte op med flag naturligvis  

Så kunne i bruge dagen på at kigge og lege med de nye ting hun har fået i gave. Og få gæsterne til Evt at komme forbi med dem hvis de bor ok tæt på, eller måske sende dem med posten spil ekstra mange spil eller cykle en tur eller hvad hun nu godt kan lide at lave sammen med dig. 

Lav en lagkage sammen om eftermiddagen med lys og flag i , lav et fælles video opkald til familien hvor i alle kan synge for hende og se hende puste lys ud  

hun kunne få lov at vælge aftensmad og dessert som i enten kan  bestille udefra eller lave selv, og lege restaurant derhjemme. lave menukort og dække  op med vinglas og servietter så det ser fint ud  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.